שובו של הישראלי המכוער, לכאורה | מהצד השני עם גיא זהר - 03.01.21

3 ינו 2021
21 323 צפיות

כאן 11 | בחדשות דיווחו לנו על ישראלים שגונבים מבתי מלון בדובאי. רק למה להתבסס על עיתונאי קטרי שונא ישראל? | שיתוק על שם בל הוא תופעת לוואי של החיסון לקורונה? יש פער וגם כמה פייקים | רון חולדאי, יאיר לפיד, נפתלי בנט או בנימין נתניהו: לאה לב חושבת שאנחנו ראויים גם למנהיגים לא אשכנזים ועשירים

• להרשמה לערוץ כאן | ביוטיוב ◄ goo.gl/oZXJlh
• להורדת יישומון כאן ◄ bit.ly/2NLO30g
• מוזמנים לעקוב אחרינו כאן | בטוויטר ◄ twitter.com/kann
• כאן | באינסטגרם ◄ instagram.com/kan_israel/
• כאן | אתר האינטרנט ◄ www.kan.org.il/

תגובות
  • בבקשה תקדיש כמה תכניות רק ל-ynet

    מוטי אורבךמוטי אורבך6 ימים לפני
  • От сердца к солонцу

    Арсений ЧетвериковАрсений Четвериков16 ימים לפני
  • Человек яйца, человек яйца

    Арсений ЧетвериковАрсений Четвериков16 ימים לפני
  • כל פעם שמגיעים לחלק של לאה לב אני מעביר פרק, בחורה בלתי נסבלת.....

    ilay barilay bar19 ימים לפני
  • לאה לב נכס

    BB20 ימים לפני
  • למה כל כך הרבה עיתונאים עושים חצי עבודה :/

    Evyatar KaufmanEvyatar Kaufman20 ימים לפני
  • נראה לי שזו פעם ראשונה שאני ממש לא מסכים עם לאה לב. אין הרבה היגיון בלהצביע לפי מוצא

    David SteinfeldDavid Steinfeld21 יום לפני
  • לאה לב, תמשיכי בכיוון של הקומיקאית המוזרה, פוליטיקה זה לא הצד החזק שלך. כל מה שיש לך להציע זה רוסים אשכנזים ומזרחים, אה ונשים. פוליטיקת הזהויות הזו לא מועילה בשום דבר ורק מפלגת אותנו בצורה הכי שטחית שיש. היית מצביעה לאשה רוסיה רק בגלל שהיא אישה רוסיה? אם כן, לכי חפשי אידיאולוגיה.

    zivzanzivzan21 יום לפני
  • PUT A STOP TO THE INTERLACED

    alonkr13alonkr1322 ימים לפני
  • לגבי השיתוק - אתם טוענים ששיעור המשותקים הוא לא חריג ביחס לאוכלוסייה הכללית, אבל עד כמה שהבנתי מדובר בימים עד שבועות בודדים לאחר החיסון לעומת כל החיים באוכלוסייה הכללית, לא? האם כשמחשיבים את זה זה לא יוצא דופן?

    יותם פייןיותם פיין22 ימים לפני
    • לא מחפש לערער עליכם אבל אשמח לתשובה

      יותם פייןיותם פיין22 ימים לפני
  • לא הבנתי למה האשכנזיות היא מדד למשהו. אני מצביע למי שאני חושב שיקדם את מדינת ישראל ולא על פי צבע עור. מספיק כבר עם החשיבה הגזעית המטופשת הזאת. אנחנו במאה העשרים ואחת למען השם. דרך אגב, אם בא לך להצביע למזרחי דווקא, תצביעי לירון זליכה, אדם מבריק בלי קשר לגזע או מין.

    נתי משינתי משי22 ימים לפני
  • היא גם אשכנזיה אבל

    סתיו יומטובסתיו יומטוב22 ימים לפני
  • 10:00 על כל בן אדם שמת מהקורונה צריך לשאול 'מתי בפעם האחרונה שמענו בחדשות על מישהו שמת בלי קשר לקורונה?'

    Noam NarinskyNoam Narinsky22 ימים לפני
  • אני לא מבין מה הטענה של לאה לב. שהמועמדים הם אשכנזים או שהם עשירים? אני מעדיף מועמד עשיר ממועמד עני. מי שלא שהצליח להביא הצלחה כלכלית לעצמו - יש לו סיכוי להצליח פחות להביא הצלחה כלכלית למדינה שלמה. ולגבי מועמדים מזרחיים - כבר היו לנו כאלה, במפלגת העבודה לדעתי. הם לא נבחרו. ומועמד אשכנזי בליכוד - אני מעריך שרוב חברי מרכז הליכוד הם מזרחיים. והם בחרו באדם המתאים ביותר לדעתם, שהוא במקרה אשכנזי. ב96 הם העדיפו אותו על פני דוד לוי המרוקאי. אז על מה היא מתלוננת?

    Shubi DubiShubi Dubi22 ימים לפני
  • I'll vote 4Leah Lev She is more like my cup of tea then any Israeli rich ashekenzi

    Yair MetargemYair Metargem22 ימים לפני
    • @Yair Metargem if you don't know hebrew its another thing. i've assumed by your name that you are an israeli. i was wrong and i apologize. but consider putting more effort in checking for grammatical and misspells while writing your comments since they maybe not clear or misleading to the reader.

      krakarajakrakaraja22 ימים לפני
    • @krakaraja hay , I wish you only good. God bless you mate mach love 2u and evry1 that love you וגם עם ישראל it's 11:30pm and I'm off. NO NEED REPLY ! LIFE IS GOOD all th best body.

      Yair MetargemYair Metargem22 ימים לפני
    • @krakaraja אני לא ושראלי אני לא בארץ ישראל. וגם לא נח לי יתך. אך רק כל טוב. smart phon הם עים מילון מתרגם אוטומטי When 1 write txt no need to spell fully . that's th way it is th way it is. what more u know what I mean . "כאשר מדברים עיברית אן צורך להוסיף מילים באנגלית. עיברית כן שפה חכמה. אני הוא דניאל. החברה שלנו אני ובני היא 'מתרגם יאיר' ו don't like you mate you are not a nice person and not a wise man

      Yair MetargemYair Metargem22 ימים לפני
    • יאיר, אם בחרת מסיבה לא ברורה לכתוב באנגלית, לפחות תחסוך מעצמך את הפדיחה ותכתוב בלי שגיאות. then - אז than - מאשר

      krakarajakrakaraja22 ימים לפני
  • הקטע של לב בסוף סתם להעתיק טרנד אמריקאי של תלונות נגד עליונות האדם הלבן לכאורה...סתם התלוננות עם הטרנד בלי סיבה אמיתית להתלונן...אפשר לחשוב שבחיים בישראל היום יש גזענות בין ספרדים לאשכנזים או אפליה ממשית בין גברים לנשים...פשוט קשקוש...

    Or MichaelyOr Michaely22 ימים לפני
  • חכה חכה גיא התופעות בדרך לוואי בדרך..זוהר..כל מה שיקרה אי אפשר יהיה לתבוע..רק לטבוע..בקורונה..מיניסטרונה..לוקח זמן עד שקוקטייל הרעלים..פועלים על הישראלים..וגם אם ימותו..מה זה חשוב העיקר שקיבלו דרכון ירוק לטוס לדובאיי ולהגיד לסגר הקורונה...ביי.ביי!! אריה פנמה.

    Ari CAri C22 ימים לפני
  • יש כל כך הרבה דברים בעייתים שמיוצגים בצורה חד צדדית (כעובדה כמובן, זאת אף פעם לא דעה) בחלק של לאה לב בתוכנית הזאת. עם כל התלונות שיש לביבי ולמי שהוא נהפך להיות. את לא יכולה לשכוח ולהתעלם ממה שהוא עשה. אבל כן. מי שהתחיל כמוכר רהיטים הוא כמובן פריבילג עשיר. גדעון סער הוא בוכרי וארגנטינאי. בשום מקום בעולם זה לא נחשב לבן או אשכנזי. אז....3 דק' בגוגל. מה לגבי מירב מיכאלי? עמיר פרץ? הייתה גם את מה שמה שהייתה כתבת חדשות. ומה לגבי מירי רגב שכל היום צועקת גזענות נגד מזרחים ואז מנשקת את התחת האשכנזי של ביבי? אם את רוצה להאשים מישהו תאשימי את עצמך. כחלק מהתקשורת שהחליטה פתאום למכור לנו את גנץ. כן אף אחד לא התעניין בו עד שהתקשורת מכרה לנו אותו ואז הוא רץ להקים מפלגה. למה אין נשים? כי הן בוחרות להיות עובדות סוציאליות, גננות ונוטות להמנע מויכוחים פוליטיים גם בתוך המשפחה. המספרים היבשים לא מספרים את הסיפור הם מספרים רק התוצאה. ואני אסיים במשפט של bill burr “I’m really annoyed that white women have the balls to throw my white privilege in my face … You’re sitting in the jacuzzi with me! Quit your fuckin’ whining!”

    Amit KorenAmit Koren22 ימים לפני
  • גברים אשכנזים עשירים לא מייצגים,אלא מנהלים מדינה בתור ראשי ממשלה.ייצוג הוא על הכתפיים של המפלגה.וכן אני מעדיף אותם על פני אישה מזרחית עניה וצעירה,יש לי חשש שהם ינהלו מדינה יותר טוב

    DEFROST999DEFROST99923 ימים לפני
  • כשאומרים רק אחד מעשר אלף, זה בערך הSURVIVAL RATE של הקורונה. כאן עצרו את העולם וכאן הכל בסדר. פער

    Dima ZaitsevDima Zaitsev23 ימים לפני
  • לאה לב. הנה פער בשבילך. לאה לב רוצה להצביע לפי המין והמוצא של המועמד. כלומר היא רוצה אישה רוסיה, רצוי לבנה. רק כך תקבל ייצוג לכל תא ותא בגופה. לאה, חשבת לבדוק פעם את הרעיונות או אפילו לדון באישיות של האדם, ולא בצבע עורו. יש אחד, משהו מרטין לותר, יש לו איזה משפט יפה. חפשי אותו. אפילו שזה גבר שחור שכנראה לא יכול לייצג אותך.

    יותם חכיםיותם חכים23 ימים לפני
  • הנה פער בשבילך. אמנון אברמוביץ לפני חודש מנבא שהחיסונים יגיעו לקראת סוף 2021. בעצם קח כל אמירה של שקרונוביץ׳ בכל הקריירה העלובה שלו ותעמת אותה עם המציאות

    87Mrdoki87Mrdoki23 ימים לפני
  • לאה לב, אני גבר אשכנזי וגם אותי אף אחד לא מייצג באף מפלגה... הפוליטיקה שלנו כרגע לא מייצגת אף אחד לצערי...

    Uria DubinskyUria Dubinsky23 ימים לפני
  • לאה לב, אני גבר אשכנזי וגם אותי אף אחד לא מייצג באף מפלגה... הפוליטיקה שלנו כרגע לא מייצגת אף אחד לצערי...

    Uria DubinskyUria Dubinsky23 ימים לפני
    • אולי אתה מרגיש ככה כי חסר לך הפרמטר של העשיר

      Natalie OreshkoNatalie Oreshko23 ימים לפני
  • תוכנית גאונית

    Gilad BashariGilad Bashari23 ימים לפני
  • לאה לב, הבעיה במדינה הזאת היא שרוב הציבור, כולל האוכלוסיות שהצגת פה כרגע, לא מתעסק בשאלה "מי מייצג אותי". רוב האנשים התעסקו עד לפני עשור בשאלה "מי הכי טוב למדינה". ספוילר: אף אחד פה לא יודע מה טוב למדינה בכל תחום, גם אני לא (ואני עוד עם תואר שני במדעי המדינה עם התמחות בביטחון). הייתי קורא לזה יומרנות. היום זה יותר גרוע, הדיון של הרבה מאוד מצביעים זה "כן ביבי, לא ביבי". זה כבר לא רק יומרנות, זה קטנוניות. את רוצה ייצוג לשאר האוכלוסיות? בבקשה, תקימי מפלגה שתייצג את האוכלוסיות האלה. רק לדבר ולהאשים לא יעזור, צריך לפעול.

    War CreedWar Creed23 ימים לפני
  • ראש הממשלה הבא בתקווה שלא יחוסן ויהפך למשותק חלקית ,כבר פה. לכן,בכדי למנוע(או לפחות לנסות)תופעות לוואי מהחיסון ,אנחנו צריכים ואף מחוייבים לצאת לקלפי ולבחור פשוט. מה הקשר אתם שואלים? בסרטון הבא של מהצד השני תבינו לבד.

    תומר קסהתומר קסה23 ימים לפני
  • חמוד החתול הזה שמה, הוא לאימוץ?

    Elidor ZeltserElidor Zeltser23 ימים לפני
  • לא מצליח להבין - אוקיי, המגיש הקטארי הוא אנטי ישראלי. השתכנעתי, איש מגעיל. אז מה? איך זה אומר בהכרח שמה שהוא טוען לא נכון? יכול להיות שאין סיבה טובה להאמין לו, אבל זה לא קשור לאנטי ישראליות שלו (זה יכול להיות קשור לזה שהוא טוען טענות בלי הוכחות, למשל). לא מתאים לכם ליפול לאד הומינם כזה.

    Re'em YitzchakRe'em Yitzchak23 ימים לפני
  • לאה לב הציגה בעיה בצורה יפה, אבל נראה שאין אלטרנטיבות עדיפות. האם צריך לשריין ראשי מפלגות לכל מגזר? וכמובן, זה יאלץ לפתוח תתי מפלגות (רוסי שמאל, רוסי ימין, רוסי דתי וכו' וכו'). בשיטה הדמוקרטית זה המצב. כל אחד רשאי לבקש את אימון העם, ומסתבר שהעם מאמין באליטה המדוברת. הבעיה שהוצגה היא כנראה לא קריאת כיוון לפוליטיקאים, אלא למגזרים הלא מיוצגים, שישלחו נציגים ראויים. בכל מקרה, נציגי הכנסת אמורים לטפל בבעיות של כלל האוכלוסיה, ולא להתמקד במגזר שלהם.

    עקיבאעקיבא23 ימים לפני
    • @Alon Sol שוב, ע"פ השיטה הדמוקרטית, כולם מוזמנים להתמודד. בכל מקרה, לדעתי זה מאוד מעליב שאשה מקבלת תפקיד בגלל שהיא אישה ולא בגלל הכישורים שלה

      עקיבאעקיבא23 ימים לפני
    • באמת צודק יש יותר מידי מגזרים בשביל שלכולם יהיה ייצוג בלי שיהיו עשרות מפלגות אבל עדיין לפחות אישה בראש אחת המפלגות הגדולות היית מצפה לראות מידי פעם

      Alon SolAlon Sol23 ימים לפני
  • האנטי ישראלים הגדולים ביותר הם באנשים בתקשורת הישראלית

    שחר כהןשחר כהן23 ימים לפני
  • לאה לב צריכה ללמוד סטטיסטיקה והשוואת נתונים, כי היא בעיקר מביכה פה את עצמה. על ראש רשימה צעיר: חבל שאין ראש ממשלה צעיר שיהיה כאן עוד 20 שנה לתת דין וחשבון באמת, מתי בפעם האחרונה היה לנו ראש ממשלה שהיה בפוליטיקה גם לפני 20 שנה? אה, רגע, הנוכחי. מעבר לזה, למה שאני ארצה שבן 30 שלא עשה עוד כלום עם החיים שלו יוביל אותי? יש צעירים בפוליטיקה, פשוט לא בראש רשימה ארצית כי להוביל רשימה ארצית עם שם מספיק גדול דורש ז-מ-ן. למה ליברמן אמור להיות עם מנדטים לפי כמות הרוסים בארץ? האם כל הרוסים מונולית שמצביע לו? אם לא, האם אין רוסים שזורים בתוך מפלגות אחרות? כנ"ל לגבי נשים ומזרחים, ראש רשימה ארצית זו קבוצת מדגם של פחות מ-10 - אי אפשר להסיק ממנה על הכלל. מה גם שהטופ של הטופ מועד להטייה סטטיסטית מובהקת כאשר יש אפילו הבדל מזערי באוכלוסייה הכללית. כל הסגמנט לוקה בשגיאות ושטויות כאלה.

    Guy LandauGuy Landau23 ימים לפני
  • מתי שמענו על "מגפה" עם רק 3000 מתים?? מסכרת בשנה מתים הרבה יותר מהתקפי לב סרטן ואף אחד לא נכנס לפאניקה או מחפש חיסון דחוף

    irisleluirislelu23 ימים לפני
    • @irislelu כן, די הגיוני. יש מוטציות (ע"ע המוטציה הבריטית), רק לא בקצב בלתי נשלט.

      Board JewelryBoard Jewelry22 ימים לפני
    • @Board Jewelry ואין מוטציות... הגיוני למדי חחחחח

      irisleluirislelu22 ימים לפני
    • @irislelu נגיף ה-HIV מייצר מוטציות בקצב מהיר מדי, ואין למערכת החיסון דרך לזהות את המוטציות שלו. למרבה המזל, הוא לא מידבק כמו הקורונה. ועדיין, יש מזל כי לקורונה יש חיסון.

      Board JewelryBoard Jewelry22 ימים לפני
    • @Board Jewelry כמו hiv?...

      irisleluirislelu22 ימים לפני
    • @irislelu לא עושים חיסון לסרטן כי חיסון ניתן לייצר עבור מחלה נגיפית, לא למחלה גנטית🤦🏻‍♂️

      Board JewelryBoard Jewelry23 ימים לפני
  • הופה! קולקציה חדשה לשנת 2021!!!

    Gal .S. ElbazGal .S. Elbaz23 ימים לפני
  • מה עם מפלגת "כאן"? אסף אמסטרדמסקי יהיה שר נאוצר והשאר אני בטוח שאתם תיסדרו ומוכן שמיסים שלי ילכו לכיוון גם

    G SG S23 ימים לפני
  • כל שונאים ישראל!!!!!!!!!!!!!!

    widad hassanwidad hassan23 ימים לפני
  • אם בקבוצת החיסון הופיעו 6 מקרים ובקבוצת הפליסבו רק 1, נראה שיש סיכוי טוב שזה אכן תופעת לוואי של החיסון, לא? עם זאת, ברור שעדיף סיכוי של 1 ל10000 שיתוק פנים זמני מאשר 1 ל100 למות או לחלות קשה.

    DoronDoron23 ימים לפני
    • אי אפשר להסיק כלום משש מקרים הרבה פה כתבו שזה נגרם מלחץ אז יכול להיות שהאנשים האלה נלחצו מלהיות בניסוי בכל מקרה עד עכשיו חוסנו בעולם בערך עוד 10 מיליון אנשים ולא ממש דווח על כמות של אנשים עם שיתוק אז אני לא רואה קשר

      Alon SolAlon Sol23 ימים לפני
    • לא, כי אין הבדל מובהק סטטיסטי משכיחות התופעה באוכלוסיה הכללית. אבל להמשיך לבדוק ולעקוב לא מזיק.

      Idan GraveIdan Grave23 ימים לפני
  • הפערים של לאה לב הכי טובים

    Harel גינזHarel גינז23 ימים לפני
  • סער בוכרי לא אשכנזי פער!!!!

    miriam matznermiriam matzner23 ימים לפני
    • רק האם היא מהבו חארות והאב רופא אשכנזי שעלה מארגנטינה. ( כמו האבא של פאבלו רוזנברג וכמו הרופא הנכה של פעולת כארמה ד''ר אשר קרלוס פורת.) דרך אגב : צחי הנגבי הוא חצי אשכנזי רבע תימני ורבע ''ספרדי''

      יוסי יפהיוסי יפה23 ימים לפני
  • סתם מחשבה... יותר קל, במצב הנוכחי, להביא מנהיג טוטאליטרי שבאמת אכפת לו שיודע מה הוא עושה שיכפה פה סדר. אי אפשר להמשיך עם התירוץ העלוב הזה לדמוקרטיה שלא סופרת את האזרחים, ואזרחים שלא מבינים שיש להם חובות ולא רק זכויות בהקשר לדמוקרטיה. אין אף אחד שבאמת מייצג אותנו. רון חולדאי זו התפתחות מענינת.

    seageckoseagecko23 ימים לפני
    • @Alon Sol נכון! אני מדברת על מצב היפותטי בו יש מנהיג שליט דיקטטור שאכפת לו מהעם. דיקטטור חושב. מין מלך שלוקח אחריות על נתיניו. זה ריאלי בדיוק כמו מדינת רווחה דמוקרטית בה קול קול נשמע. נאמר מזמן... הציבור מטומטם ולכן הציבור משלם אנחנו אוכלים מה שבישלנו. בתאבון לכולנו.

      seageckoseagecko21 יום לפני
    • @seagecko רע אחד לא מצדיק רע אחר.

      Alon SolAlon Sol22 ימים לפני
    • @Alon Sol ועכשיו? הממשלה פועלת למען האינטרסים שלך? לפחות בדיקטטורה אין אשליה של חופש. כלומר חופש בחירה

      seageckoseagecko22 ימים לפני
    • תכלס כן הדרך הכי מהירה ויעילה לשלטון היא דיקטטורה כי אין התנגדות אבל מה אם פתאום מה שהמנהיג רוצה לעשות לא תואם את מה שאתה רוצה לעשות?

      Alon SolAlon Sol23 ימים לפני
  • איך אמר סאיב עריקאת ב"היהודים באים"? איזה גבר גנרי אשכנזי כלשהו

    Yuval NehemiaYuval Nehemia23 ימים לפני
  • 8:27 - השיתוק ע"ש בל ('פציאליס') נובע בעיקר מסטרס פתאומי. הנסיינים סבלו מסטרס טבעי מההשתתפות בניסוי ולכן סביר שזו הסיבה שלקו בו.

    yw1971yw197123 ימים לפני
    • פציאליס מופיע פתאום, ונעלם לבד. שום סכנה ושום סיבוכים. הגיוני מאד שזה מהלחץ ולאו דווקא מהחיסון. אמא שלי בוקר אחד לפני כמעט ארבעים שנה קמה עם חצי פרצוף משותק. וזה עבר. תוך שבועות.

      seageckoseagecko23 ימים לפני
  • יש לנו תקשורת בולשביקית, אני ציונית, שמפרסמת ברגיל זבל, אז ליצור רעש בגלל אנטישמי אחר, לא מפתיעה

    YBXtreminalYBXtreminal23 ימים לפני
  • כמה שהתוכנית הזאת חשובה....

    יאיר לוייאיר לוי23 ימים לפני
  • השיתוק היה זמני?

    amir schechteramir schechter23 ימים לפני
    • השיתוק במערכת הפוליטית בארץ נהפך לכרוני.

      Roy FriedmanRoy Friedman23 ימים לפני
    • ע"ש בל - כן. כמה שבועות. הרבה ידועים חטפו בזמנם, גם ג'ורג' קלוני

      yw1971yw197123 ימים לפני
  • סער לא אשכנזי, לדעתי הוא אידיוט אבל הוא בוכרי, ובוכרים הם לא אשכנזים פעם אחרונה שבדקתי. וגם להגיד שכל המפלגות בראשן אשכנזי זה כבר מוגזם. בראש העבודה עומד אמיר פרץ, בראש הבית היהודי עומד רפי פרץ. פרץ לדעתי זה לא שם אשכנזי. ורוסים, לא הבנתי זה נחשב אשכנזים או קטגוריה נפרדת. אם זה לא קטגוריה נפרדת אז איך את בוכה על חוסר ייצוג, אם זה כן נפרד אז גם ישראל ביתנו לא עומד בראשה אשכנזי.

    א אא א23 ימים לפני
  • היי,אל תשכחו מגולדה מאיר: האישה האשכנזית העשירה הפריבילגית

    jony prepper israeljony prepper israel23 ימים לפני
  • 11:21 אתן כן.לפחות הייתן על ידי אורלי לוי האפסית.

    yonathan even-shaniyonathan even-shani23 ימים לפני
    • @fogel Michael אותו הליך הצבעה בקלפיות: נשים בפתק כחול וגברים בפתק ורוד במעטפות תואמות , (60/60) זה יתקן את הייצוג שלהן המקופח אלפי שנים , ומרגע השבעת הכנסת מעמדם של כל ה120 יהיה זהה בהצבעות בוועדות ובמליאה ונקבל עידית כמו בניו-זילנד ולא זיבורית טהרן/יפה-נוף ש''ס-חמא''ס. הזכרים החרדונים בכנסת 16 יהיו אולי רק 8 ובמקביל אפילו 8 נשים חרדיות חופשיות ממורא זכרי.

      יוסי יפהיוסי יפה22 ימים לפני
    • מה זה השטות הזאת? אתה פוחד שהנשים יעשו עבודה יותר טובה מהגברים? מדינה אחת, אין שום היגיון לעשות שתי הצבעות אחת לכל מגדר

      fogel Michaelfogel Michael22 ימים לפני
    • @גיא אנדרסוןמכיוון שהתפלגות גברים לנשים היא חצי חצי , צריך לחלוק את הכנסת לשני בתים במעמד זהה בפעילותם לאחר הבחירות, לאחד הגברים יבחרו גברים ובשני הנשים יבחרו נשים. נשים ראויות ימצאו בקלות לעומת תופעות הזבל כמו אורן חזן איוב קרע והדודאים ביטן ואמסלם.

      יוסי יפהיוסי יפה23 ימים לפני
    • @גיא אנדרסון NO SHIT SHERLOCK מה לעזאזל הקשר?! למה נראה לך שאין מספיק נשים אידיאולוגיות להיבחר? אל תהייה תמים. באמת נראה לך שלגברים יש אידיאולוגיה שונה משל נשים? (עזוב את זה שעלאק אנשים מצביעים לפי אידיאולוגיה...)

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
    • @יובל מוזס לא צריכה אתה סתם בור לא בוחרים לפי מין בוחרים לפי אידאולוגיה

      גיא אנדרסוןגיא אנדרסון23 ימים לפני
  • מתי אתם מעלים סירטון פיספוסים עם העגלה של לאה🤣??

    Amnon GnessinAmnon Gnessin23 ימים לפני
  • לא הבנתי מה זה היה נאום האשכנזים הזה. אני לא מכבד את האנשים שנמצאים בפוליטיקה, אבל הם הגיעו לאן שהגיעו כי הם קיבלו אמון והצביעו להם. אף אחד לא אמר לנשים ומזרחים לא לנסות להיות ראשי מפלגות, והם גם היו ראשי מפלגות. בסוף הציבור בוחר את האנשים האלה לכנסת, הם לא נכנסים לשם כי הם גברים אשכנזים. אף אחד לא עוצר אישה או אדם מזרחי לפתוח מפלגה חדשה או לרוץ לפריימריז באחת המפלגות. נמאס לי קצת ההתבכיינות הזאת שצריך להתחיל לספור אנשים לפי המין שלהם והמוצא שלהם ולא על פי הכישורים שלהם. זה לא שיוויון, זה עלבון לאינטליגנציה.

    29 DY29 DY23 ימים לפני
  • אז לא הבנתי - ישראלים לא גונבים ממלונות? בטוח שלא! אפילו אין באירופה מלונות שלא מקבלים ישראלים בכלל

    Maxim PMaxim P23 ימים לפני
  • לא צריכה להיות מפלגה עבור כל מיעוט וקבוצה מקופחת תחת השמש זה עשוי להפתיע אותך, אבל יש אנשים שמצביעים לא לפי עדה ומין, אלא לפי אידאולוגיה

    fred memmingenfred memmingen23 ימים לפני
    • @גיא אנדרסון אם היה כנסת אחת שספציפית בה היו מעט נשים אז זה היה עובר מעל הראש אבל איך זה הגיוני שבכל הכנסות נבחרות רק רבע או פחות נשים? יש פה בעיה של ייצוג אתה אומר שאין קשר בין פוליטיקה למין של הח"כ אבל איך גבר אמור לקבוע דברים שקשורים לעולם הנשים כשאין לו מושג בזה (למשל דברין כמו כמה חופשת הריון, והאם לתת יום חופש לנשים כשהן במחזור וכאלה דברים) אותו דבר עם זה שכל הראשי מפלגות הם עשירים ולא היו אף פעם מתחת לקו העוני אז הם לא באמת מייצגים את העניים ולא באמת מבינים את המצב שלהם

      Alon SolAlon Sol23 ימים לפני
    • @גיא אנדרסון תגיד את זה לשוויץ וניו זילנד. ככה בדיוק עובדת מדינה מתוקנת.

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
    • @יובל מוזס ככה לא עובדת מדינה מתוקנת

      גיא אנדרסוןגיא אנדרסון23 ימים לפני
    • מה לעזאזל הקשר? צריך להיות ייצוג פחות או יותר שווה בכנסת. לדוגמא, האידיאל הוא 61 נשים בכנסת. אתה יודע כמה יש? פחות מחצי מזה.

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
  • מרב מיכאלי הציגה מועמדות לראשות מפלגת העבודה... אומנם היא כן עומדת ב2/3 הקריטריונים אבל זה גם משהו

    Hear ShirHear Shir23 ימים לפני
    • @יובל מוזס אני את הקול שלי לא רוצה לזרוק לפח. אם עד בפריימריז ובקמפיין אני אראה שיש במפלגה כרגע אנשים שדוחפים למקומות הנכונים, אני אצביע לה. אם לא אז לא. אני לא רוצה להצביע למשהו שלא יעבור את אחוז החסימה, או שיעשה דברים שאני לא מסכימה איתם אחרי שהקלפי נסגרת. העבודה לא תמות. גם אם לא תהיה מפלגה, היא תהיה תנועה. יש בה עשרות אלפי חברים ונכסים בשווי עשרות מיליוני שקלים (עפ"י שלי יחימוביץ'). אם הם לא יצליחו לשנות בזמן, אז יהיו מספיק אנשים בתוך התנועה שישבו ויעשו בדק בית ואולי יבינו איך להרים אותה בפעם הבאה. אולי הגיע הזמן למשהו חד, אולי הסוס הזקן עוד יחזור לבעוט. אני אצביע למי שאני ארגיש שכשאני שמה את הפתק שלו בקלפי ייצג את הדבר שהכי קרוב לעמדות שלי, לא רק בחמש דקות שאחרי ההצבעה, אלא לכל אורך הכהונה של הכנסת.

      Hear ShirHear Shir23 ימים לפני
    • @Hear Shir הבעיה היא שהמפלגה עלולה למות וכשהיא מתה, אין דרך חזרה. לא רק מיכאלי, כך גם כמעט כל חברי העבודה. אני שונא פוליטיקה קטנה. אידיאולוגיה וערכים זה מה שחשוב. ואת זה יש לכל אחד ואחת מהן. בגלל איך שמצביעים של ליברמן מסתכלים עליה?! זה מה שמשנה? תדמית זה דבר שחולף ברגע. כרגע זה טרנד לצחוק על העבודה. לומר את מה שכתבת הוא פשוט לומר שאת לא מאמינה שמשהו בה יכול להשתנות. וזו טעות.

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
    • @יובל מוזס אני לא יודעת עם מי אתה מסתובב, אבל העבודה היא כרגע סל החבטות של הפוליטיקה בישראלית. אני מגיעה ממשפחה ליכודניקית מאוד, ורוב החברים שלי הצביעו יש עתיד/ישראל ביתנו, כלומר אני שומעת את השיח מהמחנות האחרים. אם בבחירות 2019 לא אהבו את הבחירה שלי אבל כיבדו אותה, בחצי השנה האחרונה זה הפך לבדיחה. גרוע כמעט כמו לבחור בגנץ. אני מאוד מסכימה עם כך שהעבודה היא מפלגה מבוססת שמהווה אלטרנטיבה הרבה יותר ממרצ, ולכן גם תמכתי בהם. אבל מה לעשות, כרגע העבודה היא מיטה חולה, ולא מהסיבוב הזה, וגם לא הקודם. כל ראש שנכנס פנימה נדבק בנגיף. אני לא יודעת מה הפתרון. אשמח מאוד להמשיך להצביע להם. אני חושבת שיש ערך להיסטוריה ולמורשת של מפלגה, שונאת את כל מפלגות האווירה. אבל כרגע אין לי שום אמון במילה של המנהיגים של המפלגה (ברשימה ובועידה), מלבד מיכאלי, שהיא בגדול אחת הסיבות העיקריות שהצבעתי לעבודה בתחילת 2019 למרות גבאי.

      Hear ShirHear Shir23 ימים לפני
    • @Hear Shir בדברים שלך את יותר מתכוונת לגבאי. בכל מקרה, זה לא משנה, שניהם הולכים. זה לא קשור אליהם. זה קשור למפלגה. אם היא לא תהייה בבחירות האלה, סיכוי לא קטן שהיא לא תהייה יותר. ולאחר שזה יקרה, לא תקום עוד מפלגה שתהווה אלטרנטיבה בשביל שלטון שמאל. מפלגות אווירה יעלו וייפלו שוב ושוב. זאת מפלגה דמוקרטית, הראש לא עושה כל מה שהוא רוצה. את לא הצבעת לפרץ, הצבעת לעבודה. גם כשגבאי היה הראש אני הצבעתי. כי לא הצבעתי לו. הצבעתי למפלגה כי ידעתי שהראש זמני וחולף תוך זמן קצר. הם נאמנים לקהל הבוחרים. כן, גם יותר ממרצ. למעשה, הרבה יותר. בייחוד כשמסתכלים על ההיסטוריה. הם לא הפכו לא לקלס ושום כלום. מה שמרצ עשתה לפריג' הוא פי אלף יותר חמור. הכניסה לממשלה היה הדבר *ה י ח י ד* שמצביעי העבודה במחלוקת עליו. "לעג וקלס" וכל אלו, זו הגזמה מוחלטת. עדיין, אפילו על פרץ אפשר לסמוך יותר מאשר על הורוביץ.

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
    • @יובל מוזס היי, קראתי הכל אבל לא אתייחס להכל, ברשותך. בגדול אני מסכימה איתך. אני מבינה לחלוטין שאנחנו באותו הצד. אני ממש לא ממחנה "רק לא ביבי", ואם לא אצביע לעבודה אצביע מרצ כנראה (למרות שהם יותר רחוקים ממני מבחינת אידאולוגיה, אבל הם מפלגת השמאל האידיאולוגי היחידה שנשארה). אני לגמרי יכולה להבין איך אפשר לסנגר על שמוליפרץ בכניסה לקואליציה של נתניהו, ואם הם לא היו אומרים "לא נשב עם ביבי בכל מחיר" לפני הבחירות, לא הייתה לי בעיה עם זה. אני לגמרי בעד ממשלת מרכז, כזאת עם נציגות משני הצדדים של אנשים מתונים. אבל הם אמרו. עשו קונצים ושטיקים כדי לשכנע אנשים שזו הדעה שלהם (אין צורך לפרט) - ואז הלכו הפוך. מה זה בכלל אומר, הלכו ושאלו אנשים שבחרו בעבודה אם כדאי להכנס לקואליציה או לא? אנחנו כבר אחרי הבחירות, אתם לא יכולים לשנות את הדעה שלכם אחרי שאנשים כבר נתנו לכם את הקול שלהם. הם פשוט ראו את העבודה מתרסקת ופחדו על התחת שלהם, במקום להלחם בשיניים כמו מיכאלי. אפשר לראות את זה בכך שהם לא רצו לצאת לפריימריז לפני הבחירות, למרות שזה נוגד את חוקת המפלגה. אני בחרתי עבודה בשלוש מערכות הבחירות האחרונות בגלל שרוב המקומות הראשונים שלהם היו פרלמנטרים מקצועיים. יודעים איך לעבוד ולקדם דברים חשובים בכנסת. אני מודעת לזה שפוליטיקה זה מקצוע. אבל צריך להיות גם נאמן לקהל הבוחרים שלך, ואם לא הצביעו לך מספיק כדי להיות גורם משמעותי, שב בצד ותילחם מהאופוזיציה. אל תבייש את עצמך ותהרוס מוניטין של עשרות שנים של עשייה חשובה (פרץ) או עתיד פוליטי מבטיח (שמולי). הם הפכו ללעג ולקלס בכל המדינה, ולקחו את מפלגת העבודה איתם.

      Hear ShirHear Shir23 ימים לפני
  • אני עוקב אחר התוכניות יומיום, וזה בהחלט הפרק האהוב עליי עד עכשיו! מדהימים! תודה על השירות הנפלא שאתם נותנים לנו.

    Alon YehezkelAlon Yehezkel23 ימים לפני
    • @Alon Yehezkel לגמרי!

      Erez CrestFallenErez CrestFallen23 ימים לפני
    • @Gil D בכלל לא, חבר :)

      Alon YehezkelAlon Yehezkel23 ימים לפני
    • בוט

      Gil DGil D23 ימים לפני
  • שה' ישלח ברכה בכל משלח ידינו

    יהודה כהןיהודה כהן23 ימים לפני
  • לאה לב, מי הפריע לאייזנקוט? וגנץ אדם עשיר? אולי, לא בטוח. אבל תמיד - איזהו עשיר השמח בחלקו.

    אמנון סגלאמנון סגל23 ימים לפני
    • כוונתה בעשיר זה לא מיליונר אלא מישהו שבחיים לא חיי על שכר מינימום בחובות או מתחת לקו העוני ולכן הוא בחיים לא יוכל להבין ולייצג ישראלים רבים כלכך שכן נמצאים במצב הזה

      Alon SolAlon Sol23 ימים לפני
    • אם טוענים על אליטה אשכנזית אשירה השאלה לא צריכה להיות אם הוא עשיר. השאלה אם הגיע מבית עשיר. והוא לא.

      א אא א23 ימים לפני
  • סוף סוף היא באמת מציגה פער! שימו לב שיש משהו בדבריה; יש כל כך הרבה "ראשים", כל אחד חושב שהוא "הבוס", וכתוצאה מכך שום דבר לא מתנהל כמו שצריך... ראינו את תפקוד הממשלה בתקופת הקורונה... אז מה הפתרון?... לדעתי מנהיג אחד, מנהיג שיהיה מנהיג של כולם וייצג את כולם, למשל נשיא... אבל הפער שהיא הביאה לגבי "האנשים הלא מייצגים" נכון באופן חלקי... הרבה אשכנזים אומנם לא יבחרו בספרדי בגלל סטיגמות מאז קום המדינה, אבל ספרדים גם לא ממש מעוניינים למייצג של עצמם (וזה לא רק בגלל חוסר אמונה הנובע מחוסר התמיכה של האשכנזים), אם הם באמת היו רוצים היה מייצג חזק! לגבי האי ייצוג של אישה זה גם פחות רלוונטי, כי אומנם יש סטיגמה על נשים שנבעה ממלחמת יום כיפור ועוד כמה סטיגמות, אבל גם הרבה נשים מעדיפות עבודות המאפשרות זמן איכות עם המשפחה... משהו שלראש הממשלה למשל, אין! לגבי הרוסים זה ממש לא רלוונטי! כי יש את ליברמן, וגם הם דיי משתייכים לקבוצת האשכנזים... נ.ב. אם תשאלו מזרחי (לא חרדי) האם ש"ס מייצגת אותו, סביר להניח שתקבלו תשובה כמו: "לא סובל את המושחת הזה!"

    יהודה דרשן הכהןיהודה דרשן הכהן23 ימים לפני
    • אתה מדבר עבור כל הנשים בצורה כל כך מעוררת השראה! כל הכבוד!

      Hear ShirHear Shir23 ימים לפני
  • סידרה10/10

    IA NiIA Ni23 ימים לפני
  • אני ציוני ושם זין על קטר חחחח

    b bb b23 ימים לפני
  • אין על לאה לב

    נעלי אבינעלי אבי23 ימים לפני
  • זה שהו סוני ישראל זה לא אומר שהו משקר

    Gtui AsssaGtui Asssa23 ימים לפני
    • באופן עקרוני, אכן אחד לא סותר את השני, אבל משרד התיירות של דובאי הוא מקור יותר מהימן

      genmengenmen23 ימים לפני
  • עוד דבר שחשוב מאוד להוסיף, הבלוגר הקטארי הזה, הוא בעיקר שונא את המירויות. רוב הוולוגים שלו, כולל הוולוג הספציפי הזה תוקפים את האמירויות, ואת השלטון שם, וידוע היטב כמה בעיות וסכסוכים יש בשנים האחרונות בין קטאר ואיחוד האמירויות. ואם תמשיכו את הסרטון שלו, תראו שמה שהוא רוצה להגיד לאנשי האמירויות זה: תראו איזה אפסים אתם, ואיזה טיפשים שעשיתם הסכם שלום, תראו איך הישראלים מתחילים כבר עכשיו לנצל אותכם. והעיתונות הישראלית? טוב, ממנה מזמן אין לנו ציפיות.. הם ראו מישהו עם גלאביה, אז אמרו אה, הוא משם, קטארי, אמראתי, מה ההבדל, כולם בדואים שם.. אז הוא משם..

    fadi khouryfadi khoury24 ימים לפני
  • זה שאין מזרחים בקדמת הבמה בכל התחומים זה רק בגלל הבעיות שלהם ולא שום תירוץ אחר

    cris naldocris naldo24 ימים לפני
    • לא הבנתי, איזה בעיות יש למזרחים?

      אהרון ומיכל כהןאהרון ומיכל כהן23 ימים לפני
  • הקטע הראשון מלמד שהתקשורת הישראלית היא אוטואנטישמית. אתם מבינים המקורות של כתבים ישראלים היא של אנטישמים. השמאל מוכיח עד כמה הוא בוגדני.

    Guy HaGuy Ha24 ימים לפני
    • שטויות כמובן. התקשורת עוסקת ברייטינג. בבאז. במה שיגרום לאנשים לצפות, להתעצבן, להתפאל, להתלהב, לכעוס, לרחם, לבכות... הם צריכים צופים כי יש להם רייטינג שמביא להם כסף. זה לא משנה אם זה שמאל או ימין. כתבה על ישראלים שמתנהגים למופת בחו"ל תחזיק מעמד כמה שעות. כתבה על ישראלים שגונבים בחו"ל, תחזיק כמה ימים. זה כל החישוב.

      oleggoldoleggold23 ימים לפני
    • סליחה, אבל באמת שאין לי מה לומר חוץ מ יא בור.

      יובל מוזסיובל מוזס23 ימים לפני
  • כשכבר ראית את הפרק בטלוויזיה ואתה יודע יותר מכולם בתגובות

    CatONfireCatONfire24 ימים לפני
    • @CatONfire אין בעד מה

      אדםאדם23 ימים לפני
    • @אדם איזה מביך אני תמיד מתקן את כולם... תודה

      CatONfireCatONfire24 ימים לפני
    • כשכבר

      אדםאדם24 ימים לפני
  • זה בכל חברה נמצא, לא רק אצל הישראלים . תפסיקו כבר להכות את עצמכם...אנחנו חברה ככל החברות שקיימות בעולם יש את הטוב והלא טוב .

    samih fcsamih fc24 ימים לפני
ILworld