בדרך להצלת כלב עוצרים בלינץ' | מהצד השני עם גיא זהר - 12.10.20

12 אוק 2020
18 776 צפיות

כאן 11 | ההתעללות בכלב בבת ים הוציאה מעם ישראל אחדות חד-פעמית, אבל אולי קצת שכחנו שהיה שם גם ניסיון לינץ' | נועם שוסטר אליאסי מגלה כמה קרובים פלסטינים ומזרחים לדרכון אירופי | המשטרה הדהדה פייק ניוז על ההפגנות באולפני החדשות. ויש גם לה תירוץ מדהים

• להרשמה לערוץ כאן | ביוטיוב ◄ goo.gl/oZXJlh
• להורדת יישומון כאן ◄ bit.ly/2NLO30g
• מוזמנים לעקוב אחרינו כאן | בטוויטר ◄ twitter.com/kann
• כאן | באינסטגרם ◄ instagram.com/kan_israel/
• כאן | אתר האינטרנט ◄ www.kan.org.il/

תגובות
  • אנשים צבועים ממש

    Yhea GadirYhea Gadir20 שעות לפני
  • "2000 זה מספר נורא( מי כמו המותיא לאור של ידיעות אחרונות יודע את זה)." שנון

    dolevspraydolevspray5 ימים לפני
  • כן. היה צריך לעשות בו לינץ'!!

    איתמראיתמר6 ימים לפני
    • זאת הסתה לרצח, לא? לדעתי מערכת חייבת להסיר את התגובה הזאת

      David TsDavid Ts4 ימים לפני
  • לא יודע מה המניעים של טרוני , אבל דניס עושה כל דבר בשביל לייקים, ואני חשבתי לעצמי באותו ערב שסוף סוף יש בארץ רוסי שעושה משהו למען הכלל, והופ הסתבר שדניס עשה את זה אך ורק בשביל שיתופים ועוקבים, בדיוק כמו כל הרוסים שכל דבר עושים קודם כל לטובתם האישית בלבדדדדדד

    shay galshay gal6 ימים לפני
    • איזו הבחנה מדויקת! והינה לראיה! אם הייתה מחרבן כך על כל מגזר אחר הארץ לא רק היו מתנפלים עליך עם צרחות גזענות גזענות! אלא היו מוצאים אותך ומבצעים לינץ אם לא פיזי אז לפחות שיימינג שהיה כולל התנצלות פומבית מול המצלמות, אבל על 1,000,000 רוסים אין בעיה, הם לא נעלבים כי הם עסוקים בלעבוד ולקדם את המדינה כי יש בה חלק גדול מאוד של פרזיטים שהתרומה היחידה שלהם היא לצעוק כולם גזענים אכלו לי שתו לי!

      David TsDavid Ts4 ימים לפני
  • ערבי מוסלמי קשר רחוק ליהדות מחפש דרכון, באמת? אתם צריכים לעשות מהצד השני רק על הקטע הזה. כי אני יהודי שסביו וסבתיו סולקו מעירק ומצרים ותמיד אהבתי את אום כולתום... אני צריך לעשות בדיקות דם...אולי אני צאצא של קדאפי או משהו...

    Shaul AtiyaShaul Atiya6 ימים לפני
    • @Yotam Ishay 🤣🤣🤣 עירק מדהימה בעונה הזו

      Shaul AtiyaShaul Atiya2 ימים לפני
    • vהשאלה זה למה שתרצה להגיע לעיראק?

      Yotam IshayYotam Ishay5 ימים לפני
  • אתה קריין ממש טוב

    ליאל וכטלליאל וכטל7 ימים לפני
  • דניס ילד הבמבה שגדל יחד עם התקשורת המגויסת נלחמים על שיפור חייו של כלב מוכה ומתעלמים מילדים חרדים שחוטפים מכות רצח.... לי נראה שהכל פוזה במטרה לקבל צומי ועוקבים שטופי מח פוליטיקלי קורקט שזועם על עוולה נגד כלב ולא מעניין אותו בכלל חיי אדם חרדי...צביעות בשיאה...

    jonathanjonathan7 ימים לפני
    • לדעתי עם הילד היה לומד לימודי ליבה היה גם מבין את חוקי הפיזיקה ובמיוחד את החוק השלישי של ניוטון: חוק זה קובע כי כאשר גוף מפעיל כוח כלשהו על גוף אחר, הגוף האחר יפעיל כוח השווה בעוצמתו אך מנוגד בכיוונו על הגוף הראשון. אבל זה שיש צביעות ורבים האנשים, חסרי ישע, נפגעים אבל לאף אחד לא איכפת.... פה אני מסכים איתך.

      David TsDavid Ts6 ימים לפני
    • אוי נו באמת... לא מצדיק את האלימות המשטרתית כלפי הילד אבל יש אלימות משטרתית כלפי כולם...

      stan distan di6 ימים לפני
  • כדאי לתקן בדקה 10:33 במקום "עשרות אלפי עוקבים (לפי הכתוביות) " לעשרת אלפים"...(על פי דבריך) זה הבדל קצת גדול...

    ליזי ברמסוןליזי ברמסון7 ימים לפני
  • וואו, הפרק הזה מדויק ובמקום. גיא צודק לגבי הקדמת המועד הטיפשי ל-2000 מתים מהקורונה. נראה כאילו עורכי העיתון ניסו להתגאות במשהו. כמו שאמר, בואו לא נתבלבל ונחגוג את האירוע. לגבי המקרה עם הכלב והבחור שהתעלל בו, מבינה לגמרי את הדאגה של האנשים. באמת בנאדם שפל כל כך שפוגע בנפש חיה צריך להיענש כראוי. העניין הוא שחוץ מלחלץ את הכלב מי שלא בא לעזור בזה אלא להתנקם בבנאדם היה צריך להישאר בבית. ועוד דבר, נועם שוסטר אליאסי היא מגישה מהממת. באמת מתוקה. מעריכה את הניסיון שלה להבהיר חשיבות את נושא האחדות שבין העמים.

    LitalLital7 ימים לפני
  • לא הבנתי מה היה "מהצד השני" במונולוג של שוסטר? סתם לתת לנו עובדות לא חשובות ודי לא מעניינות?

    ברק ברדברק ברד7 ימים לפני
  • כשרואים איך המשטרה נופלת בבדיקה הכי בסיסית של עובדות לפני פרסום אני לא יכול שלא לחשוב על רומן זדורוב שיושב עכשיו בכלא וזכה לחקירה עם סטנדרטים דומים של אמינות משטרתית

    A DA D7 ימים לפני
    • או יותר גרוע

      שמעון ברגרשמעון ברגר6 ימים לפני
  • חיים של בן אדם, לא משנה אם הוא פושע, שווים יותר מחיים של כלב.

    מיכל רוזנגרטןמיכל רוזנגרטן7 ימים לפני
    • @פלג אהרוני הייתי רוצה להאמין שאני אדם טוב מספיק כדי להעדיף חיי אדם בכל מצב. אני לא יודעת מה אעדיף אבל הייתי מקווה לבחור להציל את הרוצח.

      מיכל רוזנגרטןמיכל רוזנגרטן6 ימים לפני
    • @novi לפי דעתי הכוונה היא גם שאם בנאדם מתעלל בבעלי חיים, אין סיבה שמשהו יעצור אותו יום אחד להתהפך על בנאדם שעיצבן אותו, ועזוב, זה לא חייב להיגמר ברצח של מישהו אבל מספיקה מעט אלימות מכל סוג בשביל להגיד שהבנאדם הזה לא יציב. אם לא יטופל זה חמור בעיניי.

      LitalLital7 ימים לפני
    • @novi אם מישהו רצח את אבא/אמא/מישהו קרוב אליך שאתה אוהב, מי היית מעדיף שיחיה? הוא או כלב (אני יודע שזו השוואה ממש מוזרה, אבל זה בנוגע לתגובה למעלה)

      פלג אהרוניפלג אהרוני7 ימים לפני
    • @פלג אהרוני אני לא מסכימה, אבל אני מבינה את נקודת המבט שלך.

      מיכל רוזנגרטןמיכל רוזנגרטן7 ימים לפני
    • @פלג אהרוני , מה זאת אומרת?

      novinovi7 ימים לפני
  • מקווה שהגבר שפרצו לו זוג בריונים לבית ידע לתבוע אותם... הרי זה גם מצולם )))

    sania165sania1657 ימים לפני
    • אה, לא, אני מדבר על מדינת ישראל, מה זה, נכנסים לבית שלך מורידים אותך על הרצפה, מזמינים עליך משטרה, ועוד עולה חדש בטח בקושי יכול להסביר את עצמו. חחח, נשמע כאילו חדשות מקירגיסטן

      sania165sania1657 ימים לפני
    • אכן לפי החוק היבש הוא יכול תבוע אותם. בארצות הברית, גם לירות בהם ולצאת מזה זכאי.

      TOP NEWSTOP NEWS7 ימים לפני
  • זה מה שצריך לעשות להיטלר.מבלפור..שמתעלל באומה שלמה על לא עוול בכפה..בסיפור כיסוי של קורונהפלקס..הורס אלפיי מקומות עבודה..עשרות אלפים לחלת..סוגר אנשים בבית בלא אפשרות לצאת..נותן לעצמו זכויות של דיקטטור..הופך את המדינה לדיקטטורה..אנחנו שווים לכלבים שהוא מתעלל בנו?לא ראיתי אנשים שרוצים לעשות בו ל י נ ץ' כי הכן הוא ראוי..נגיף זה לא דבר חי אנחנו החיים..והוא מתעלל בכולנו!!

    Ari CAri C7 ימים לפני
  • תתחיל לספור בחודים וכמה ימים ...בבקשה

    Hani SalamaHani Salama7 ימים לפני
  • אני לא כ"כ מבין את השאלה. הבן אדם התעלל בחיות, אז שאר החיות הגיעו כדי לנקום.

    עקיבאעקיבא7 ימים לפני
  • שוב לא הבנתי איפה הצד השני אצל נועם שוסטר סיפור משעשע ומקסים, הייתי שמח לראות אותו בסרטון של כאן, אבל לא רואה איפה הקשר והערך שלו לתוכנית לצערי התחושה היא בעיקר נתינת במה לא ברורה להבעת מסרים מסויימים אם זה היה תלוי בי הייתי מעדיף לחזור לפורמט המקורי ללא האורחים אבל גם אם מביאים אורחים, שיהיה להם מה לחדש מהצד השני, ולא סתם לחדש, כי בשביל סתם סיפורים מעניינים הייתי הולך לתוכנית אחרת

    YMRYMR7 ימים לפני
    • מסכים איתך.

      _u_r_i_e_l_u_r_i_e_l6 ימים לפני
    • אני גם בעד שיורידו את האורחים מהתוכנית

      Avrash eBayAvrash eBay7 ימים לפני
  • בת ימים ש"באים חשבון" - זה מסוכן מאוד. הם לא יודעים לספור.

    Trunov MichaelTrunov Michael7 ימים לפני
  • האם נועם שוסטר חושבת שהיא חיה ב ללה לנד? הממ...

    Mochico YanMochico Yan7 ימים לפני
  • אנשים רק מחפשים את מי לשנוא ואיפה להוציא את העצבים שלהם. הפגנה אלימה נגד אלימות מה שנקרא...

    חן מסיל Chen Massilחן מסיל Chen Massil7 ימים לפני
  • "2000 זה מספר נורא, מי כמו המוציא לאור של "ידיעות אחרונות" יודע את זה" זה כנראה הדבר הכי מצחיק ששמעתי השבוע וואי כואב לי הצוואר מרוב שנקרעתי מצחוק

    Yaakov BorovoiYaakov Borovoi7 ימים לפני
  • אי אפשר לטעון שהפלסטינים והיהודים הם אותו עם רק על פי דוגמא אחת של פליטה פלסטינית שגילתה קשר דם רחוק שלה ליהדות, זה נשמע עוד יותר לא הגיוני כשמציעים שהמלחמות בין הפלסטינים ליהודים הן מלחמות אחים...

    yoav amaryoav amar7 ימים לפני
    • @novi אם זה המצב היה צורך להדגיש את זה כי זה ממש לא היה ברור

      yoav amaryoav amar7 ימים לפני
    • אבל היא ממש לא היחידה, ידוע שיש הרבה פלסטינים עם שורשים יהודיים.

      novinovi7 ימים לפני
  • פער: אין דבר כזה עם פלסטיני. תפסיקו לחיות באשליות

    East WinDEast WinD7 ימים לפני
    • @זאגא זאגא מסכים, כמו שיצרני הרכב מסתמכים על המצאת הגלגל ובסוכנויות החלל מסתמכים על משפט פיטגרוס שהומצא ביוון העתיקה ככה זה, לא צריך כל פעם להמציא מחדש, אפשר ואף רצוי להשתמש בניסיון העבר. אבל מה זה קשור לכך שעם לא בונה את עצמו אלא רק מנסה להרוס לעם אחר?

      David TsDavid Ts6 ימים לפני
    • כן אני יודע, אבל אני מדבר על כך שכבישים למשל וערים שונות וחשובות הסתמכו על דברים יותר ישנים מהם (העיר, דרכים רומיות)

      זאגא זאגאזאגא זאגא6 ימים לפני
    • @זאגא זאגא אגב לגבי הפוסט הקודם שאמרת לגבי סורים לבנונים והירדנים. יפה מאוד פגעת בול ברגל לעצמך. העמים האלה לא קיימים. בכל המדינות אשר הומצאו לאחר מלחמת העולם הראשונה חיים שבטים שבטים ולכן מלחמות אזרחים שם הוא דבר בלתי נמנע. לכן סוריה סופרת מיליוני קורבנות לכן לבנון על סף קריסת מערכות ומונשמת על-ידי האירופאים לכן ממלכת ירדן קיימת רק בזכות צה"ל.

      David TsDavid Ts7 ימים לפני
    • @זאגא זאגא אני לא יודע איזה ספרים אתה קורא אבל החל מרנסאנס הארופיים התקדמו בצעדי ענק בבניית מדע, כלכלה, טכנולוגיה, מודלים פוליטיים, וסוציאלים. כאשר סין נתקע בסטוגנציה במשך 1000 שנים במזרח התיכון כבה האור לאחר שלוש מאות שנות איסלאם על האמריקות בכלל אין מה לדבר באימפריה האינקה אפילו לא המציאו גלגל, היחידים שהתקדמו לאנשהו אלה היו האירופאים. ואני אפילו לא דיברתי על האימפריה היוונית והרומית שהיו הרבה לפני. ברוכים הבאים לכדור הארץ זאגא זאגא. ועכשיו בוא נראה מה הקשר בכלל למה שאני אמרתי. לא אמרתי שיש עם ארופאי, יש עם הבריטי, צורפתי, ספרדי, איטלקי... מי מהם לא בנה? זה שהם נלחמו אחד בשני, מה הקשר? לכל עם יש תרבות משלו היסטוריה אגדות חלומות... לעם הפלסטיני גם, אבל הכל מתחיל ונגמר ב"כיבוש".

      David TsDavid Ts7 ימים לפני
    • זה לא משנה גם האירופאים של לפני 200 שנה לא בנו כלום הם הסתמכו על ערים שהיו קיימות במשך הרבה זמן ושידרגו אותן עם התפתחות הטכנולוגיה

      זאגא זאגאזאגא זאגא7 ימים לפני
  • היום היה ממש חלש, מחר תנסה להשתדל יותר, אולי משקה אנרגיה, אולי איזו גלידה טובה לפני הצילומים

    JO BJO B7 ימים לפני
  • יהודי רשאי להגיע למולדת הדמיונית שלו אחרי שמונת אלפים שנה, ולפלסטיני אסור לדרוך במולדת האמיתית שלו אחרי שבעים שנה.

    Cobe ILCobe IL7 ימים לפני
    • ועל זה הפלסטינים צריכים להגיד "תודה" למדינות הערביות שלא מוכנות לתת להם אזרחות גם אחרי 70 שנה. אם זה היה המצב, היבא מדובאי היתה יכולה לבקר בישראל בלי שום בעיה עכשיו - כמו כל פלסטיני אחר שמתגורר במדינה שיש לנו יחסים איתה (למשל כמו אלפי פלסטינים שמתגוררים בארה"ב ומבקרים בארץ בלי שום בעיה )

      BuberTube1BuberTube17 ימים לפני
  • זה היה כל כך שקוף שהפוסט עם הגז מדמיע הוא הטרלה אימבצילית של ימנים פגועי מוח. קשה להאמין שהמשטרה עד כדי כך רקובה מהיסוד שלא עלו על זה לבד.

    Cobe ILCobe IL7 ימים לפני
    • מדהים!!

      ליאל וכטלליאל וכטל7 ימים לפני
  • נשמות טובות. התייצבו בהמוניהם כדי לערוך לינץ' במי שהרביץ לבעל חיים אחד, ואז שבו הביתה כדי לזלול גופה מעונה ושחוטה של בעל חיים אחר.

    רותם פרותם פ7 ימים לפני
    • @Yaakov Borovoi אתה עושה השוואה גרועה. ההשוואה הנכונה היא עם כלב של מישהו אחר, כלב זר שאתה לא גר איתו לא אכפת לך ממנו באמת. שזה אגב הסיטואציה, כי הרי בתאילנד וקוריאה אוכלים כלבים אף אחד לא חשב על לצאת נגדם במלחמה או משהו בסגנון. ואגב כן, לבנאדם נורמלי שחתום על זכויות האדם במדינה דמוקרטית צריך להיות יותר אכפת מחייו של אדם זר מאשר של כלב זר, חשבתי שזה די בסיסי עד שבאו כל הגרופים חובבי כלבים מאמריקה שהתחילו לחרטט שהחיים של החיית מחמד שלהם שווה יותר משל אדם זר.

      Alex KremerAlex Kremer6 ימים לפני
    • @Yaakov Borovoi מה שנכון נכון

      שמעון ברגרשמעון ברגר6 ימים לפני
    • אשכרה, אם רק יודעים איזו התעללות עוברים יום יום מליוני בעלי חיים עד לרגע השחיטה, המטומטמים היו צריכים לעשות לינץ על עצמם.

      TOP NEWSTOP NEWS7 ימים לפני
    • @עקיבא עזוב אותך מהירה וללא כאב נראה לך שלמישהו אכפת מזה היום? יש אירגון פרטי בארץ שנותן כשרות מהדרין לחיות שנכלאו בכלוב שהן לא יכולות לעמוד הן מפתחות דיזנטריה וזה מקבל כשרות מהדרין זה לא צער בעלי חיים . אני לא מאמין שאיפשהו בתפוצות לא היו קוראים לזה פיגולין אבל הארגון הזה שיודע לגבות הון עתק על כשרות של אקונומיקה ותבניות אלומיניום אז תתעורר זה לא בשר כשר בכלל ההיפך אבל לא נעים מה יאכלו כל העדה ? נסמוך על סמוך נסגוד לחותמת.

      ron zloofron zloof7 ימים לפני
    • @Alex Kremer יש הבדל בין התעללות ללא מטרה לבין הריגה לשם אכילה. כמו כן, השחיטה עצמה מתבצעת באופן מהיר מאוד וללא כאבים מיותרים (אם כי אכן יש לי סייגים לגבי צורת הטיפול לפני השחיטה) בכל מקרה, יש לאנשים פינה חמה בלב לכלבים, והם לא נוהגים לאכול אותם (חוץ מבסין ומדינות דומות).

      עקיבאעקיבא7 ימים לפני
  • באמת מגיע לו! להתעלל ככה בכלב? מה זה בחורה בת 16 שהוא מתעלל בה כך? ועוד לבד? למה לא קרא לחברי, כמו הגבר גבר מאילת? אבל לפחות צילם. עכשיו כאשר אני חושב על זה אולי הכלב לא התנגד מספיק... כמו אותה בחורה? איזה גיבורים איזה צבועים! איפה אותם הגיבורי רשת כאשר מתעללים בנשים? איפה אותם גיבורים כאשר בנות מבאר שבע מוחזקות בכח ברהט וחורה? חבורה של אנשים אלימים מחפשים הצדקה להוציא אגרסיה תחת מסווה של אנושיות.

    David TsDavid Ts7 ימים לפני
    • @novi תגובתך גם לא ממש מפתיעה, לאחר שמציצים בערוצים להם אתה מנוי.

      David TsDavid Ts7 ימים לפני
    • @novi בזמן שמפמפמים לך על פשעי שנאה שמבצעים נערים מחוצ'קנים, כגון ריסוס "תג מחיר" קורות תופעות משעממות כגון מה שכתבתי קודם. חשוב לציין כי זקני הכפרים גם אינם מרוצים מהתופעה אבל אינם עושים די בכדי להפסיקה. נכון שאותן נערות מגעיות לשם מרצונן "החופשי" בדר"כ מצוקות בבית מצב סוציו-אקונומי קשה, אבל... טוב מה אני כותב, תראה הדויות של הנשים עצמן.

      David TsDavid Ts7 ימים לפני
    • "בנות מבאר שבע מוחזקות בכח ברהט וחורה"? ילדים נוצרים מוחזקים בכוח במרתפים של היהודים! הם ישתמשו בדם שלהם להכין מצות!

      novinovi7 ימים לפני
    • בנות מבאר שבע מוחזקות בכח ברהט וחורה ? אפשר מקור ?

      Cobe ILCobe IL7 ימים לפני
  • מה יתכן שהתקשורת מודה שהיא מעודדת ומצדיקה נסיון לינץ

    רבקה כהןרבקה כהן7 ימים לפני
  • אומר את זה חד וקצר. לא משנה אם הבן אדם הזה התעלל בכלב, אלימות אף פעם, אבל אף פעם לא מוצדקת. זה פשוט היה המון זועם שרצה לשפוך עוד דם.

    DaSya_DDaSya_D7 ימים לפני
  • בבקשה בלי נועם שוסטר

    Eldad ShousterEldad Shouster7 ימים לפני
  • צודק בעניין הכלב זה בן אדם חולה נפש למה לעשות לינץ' כמו שעשו פולנים לעם היהודי?

    שמואל בן חוריןשמואל בן חורין8 ימים לפני
    • גם פולנים עשו פוגרומים ביהודים בתקופות מסוימות. למה זה הדבר הראשון שקופץ לך כשאתה חושב על לינץ'?

      novinovi7 ימים לפני
  • מי שלא ראה מה קרה לגבי דניס - דניס פתח בפייסבוק פוסט שהוא אומר לכל בקשה או עזרה שאתם צריכים תפנו אליי. מישהי פנתה אליו שהכלב שלה במצב קשה והראתה והסבירה לו מה יש לכלב , וביקשה אם הוא יכול לפתוח פוסט שיעזרו לה , הוא כתב לה "עברתי על כל הפייסבוק שלך ולא ראיתי שום שיתוף שלך בפייסבוק שלך לדברים שלי למה שאעזור לך". רק שתבינו כמה באמת "אכפת" לו

    דודי גיגידודי גיגי8 ימים לפני
    • הוא סתם בן אדם חמום מוח מי מתייחס אליו, אפילו הכלב כבר רצה להישאר ולקבל מכות במקום ללכת עם הבריונים האלו

      JO BJO B7 ימים לפני
  • במה אתם שונים מהנאצים? לכל אלו שהצטרפו לשני המוקיונים בדרישה להרוג ולרצוח את החלאה שהתעלל בכלבו, אתם גרועים וחלאות יותר ממנו. הנאצים היו מנשקים את כלביהם, דואגים להם ואוהבים אותם, ומשסים אותם באסירי המחנות, ונהנים כשכלביהם האהובים, שיסעו שרידי אדם, לגזרים. אתם כמותם!!! ועליהם ועליכם אמר הנביא הושע: "זובחי אדם, עגלים ישקון". אתם, ה"רחמנים" ה"אוהבי בעלי החיים" המנשקים אותם ברוב "אנושיות", אתם אלו, שלא תהססו לרצוח בני אדם. והוכחתם זאת מעל לכל ספק.

    Ani AniAni Ani8 ימים לפני
    • @Eliya Omazgin נגמר לכם השכל? גם הנאצים אהבו מאוד את כלביהם. אהבת נפש. אבל היו מוכנים לרצוח בני אדם. ואם את מתקשה בהבנה, אל תציעי הצעות.

      Ani AniAni Ani6 ימים לפני
    • ממליצה לך לחזור בך. להשוות אותם לנאצים? נגמרה הבושה?

      Eliya OmazginEliya Omazgin6 ימים לפני
  • גיא! אזרחים לוקחים את החוק לידיים במקום בו הרשויות אוזלות יד. אנשים המתעללים בחיות לרוב יוצאים עם קנס או כלום גם אם הועילו בטובם הרשויות לראות במקרים אלו "עניין לציבור". לכן, כמה שזה נשמע מופרע, כמה שהמון/ אספסוף זה לא דבר הכי סימפטי - כן! עונש חמור למתעללי החיות יגיע מידיהם (הלא בררניות לפעמים) של האזרחים. אין מנוס במצב מדינה לא מתפקדת.

    I-KermanI-Kerman8 ימים לפני
    • @I-Kerman ערסים שולטים בעזה, לא בבית המשפט

      יובל מוזסיובל מוזס7 ימים לפני
    • @Avrash eBay לפעמים בא לך לשמור יותר על חיי כלב ))

      I-KermanI-Kerman7 ימים לפני
    • מה את מעדיפה חיי אדם או חיי כלב? אני לא מצדיק להרביץ לכלב אבל אם לא היו עוצרים בזמן את ההפגנה היה רצח של בן אדם

      Avrash eBayAvrash eBay7 ימים לפני
    • אמת ויציב !!

      hili orhili or7 ימים לפני
    • @יובל מוזס תתעורר, "ערסים" כבר שולטים במדינה

      I-KermanI-Kerman7 ימים לפני
  • אני חייב לציין שכל יום זה מספר שיא של נפטרים מהקורונה הרי כל יום מתווספים נפטרים חדשים

    Avrash eBayAvrash eBay8 ימים לפני
  • אבל כשאתה אוכל תרנגולת שסבלה כל החיים שלה וגרסו לה את האפרוחים אז מה זה משנה

    שלום מישהו שיורד לתגובות ורואה את התגובה הזאתשלום מישהו שיורד לתגובות ורואה את התגובה הזאת8 ימים לפני
  • השאלה מה חשוב יותר בן אדם או כלב??

    אריאל גלעדאריאל גלעד8 ימים לפני
    • זאת לא השאלה ! השאלה האמיתית היא: למה בכלל מישהו פוגע במישהו אחר ? למה אדם אחד פוגע באדם אחר ? ועל אחת כמה וכמה: למה אדם פוגע בחי שאינו מדבר, בחסר אונים - זה הרבה יותר גרוע !

      hili orhili or7 ימים לפני
    • תלוי איזה בן אדם, יש הרבה כאלה שפחות חשובים מכלבים

      Tohar KubaniTohar Kubani8 ימים לפני
  • נעם שוסטר מאוד מאוד לא מוצלחת. לעומת זאת, גיא מדויק כתמיד

    daniel manordaniel manor8 ימים לפני
  • מעריץ את האיש והתכנית שגורם לנו לשנות הסתכלות על דברים מקצה לקצה ולקבל תובנות חדשות

    Avri SunAvri Sun8 ימים לפני
  • אהבתי את הקטע עם ה2000

    עמרם בלוםעמרם בלום8 ימים לפני
  • הפעם נועם שוסטר אליאסי לא הייתה מעצבנת,תודה גיא.

    Ship SheepShip Sheep8 ימים לפני
  • כל מי שהלך להציל את הכלב אבל אוכל בשר צבוע (וכנראה רוב האנשים שהיו שם) למה אתם לא הולכים לאן שטוחנים אפרוחים חיים במטחנות בשר? או שצורבים פרות רק לצורך סימון בלי הרדמה? כל יום מאות חיות עוברות דברים גרועים בהרבה על ידי חקלאים. תרנגולות מורעבות במשך מספר ימים עד ש10% מהן מתות, רק בשביל עוד כמה שבועות של הטלת ביצים, חותכים מקור בלי הרדמה, מחשמלים, מכים, מצופפים באופן אכזרי.

    א אא א8 ימים לפני
    • נכון מאוד. אין גבול לצביעות. כל המדינה סוערת בכלל כלב שהוכה, בשעה שאינספור בעלי חיים נשחטים ואפרוחים נטחנים במגרסות.

      רותם פרותם פ7 ימים לפני
    • א א נכון מאוד! ההבדל בין חיות מחמד לחיות ״אחרות״ מושרש עמוק בתרבות שלנו... אבל אפשר להסתכל למציאות בעיניים. אפשר לחשוב ולבחור אחרת. זה תהליך מחשבתי שיכול לקחת לא מעט זמן. אם מישהו מוכן להעז - פשוט חפשו ״אתגר 22״ או ״קירות שקופים״.

      Roy MayanRoy Mayan8 ימים לפני
  • הוא נראה כמו מיסטר בין סיני

    Moti AMoti A8 ימים לפני
  • קטע מעולה של נועם שוסטר אליאסי!

    GattoNero616GattoNero6168 ימים לפני
  • 6:06 אין שום עם כזה שנקרא "פלסטינים" הם רק ערבים שחיים בשטחי מדינת ישראל

    the whatthe what8 ימים לפני
    • @yoni badichi כי אין להם מדינה. הם עם, בלי מדינה. כמונו לפני 48. כן כן, אני יודע, קשה לקלוט את זה.

      elad jacobi-carmelielad jacobi-carmeliיום לפני
    • @yoni badichi אלפי שנים יהודים חיו בלי מטבע משלהם וראש ממשלה ועיר בירה וגם בלי אדמה ושפה משותפת ובכל זאת היית מגדיר אותם אז כעם?

      ibrahim abibrahim ab6 ימים לפני
    • @elad jacobi-carmeli אבל אין כזה דבר ״פלסטין״ ומעולם לא היה!!! אתה לא מבין שזה פרופגנדה שקרית לייצר דה לגיטימציה למדינת ישראל? אם יש כזה עם למה אין להם מטבע משלהם? ראש ממשלה משלהם? עיר בירה משלהם ? אני גם יכול להגיד שאני מהעם הווקאנדי, זה לא אומר כלום

      yoni badichiyoni badichi6 ימים לפני
    • @the what לא נכון! 80% מהעמים בעולם נוצרו "רק" במאה השנה האחרונות וכביכול "אין להם היסטוריה ותרבות משותפת" לטענתך. מה שכתבת הוא בולשיט טהור. שלא לדבר על כך שהרוב המוחלט של המדינות הכריזו עצמאות תוך כדי התהוות וגיבוש העם. יש להם לחלוטין כל לגיטימציה למדינה. ומחבלים ואלימות מצדם זה ממש לא תירוץ לכך שאין להם לגיטימציה למדינה. אתה הרי בחיים לא הכרת מישהו ששולל את הלגיטימציה של העם הגרמני למדינה בגלל שנות ה-30 וה-40. לערבי מנצרת ובדואי בערד יש בדיוק את אותה היסטוריה משותפת כמו שיש למרוקאי מאגאדיר ולברברי מאוג׳דה יש לי מיליון דוגמאות כאלה. למעשה הפלסטינים פי אלף יותר דומים אחד לשני מאשר מאות עמים אחרים

      יובל מוזסיובל מוזס7 ימים לפני
    • @UCSu9o6duy44dBQ5jlWcGlOQ עם זה קבוצת אנשים בעלת היסטוריה ותרבות משותפת אתה רוצה לומר לי שערבי בנצרת ובדואי בערד בעלי היסטוריה ותרבות משותפת ,אין עם כזה ואם אתה טוען שיש תסביר לי מאיפה הוא נוצר

      the whatthe what7 ימים לפני
  • מקרה הכלב המסכן מציג את הצביעות האנושית ואת הפופוליזם הזול בשיא תפארתם. לא הגיוני שכל יום יש מקרי אלימות רבים ברחבי הארץ כלפי בני אדם וכל "ההמון הזועם" שוקט. לעומת זאת, כשכוכבי הרשת היקרים קוראים לכל "לוחמי הצדק" מהאינסטוש והפייסוש למנוע מקרה מזעזע של התעללות בבעלי חיים אז לפתע כולם מתעוררים ומקיימים את "חובתם האזרחית" שהיא במקרה הזה גם להגן על חיה חפה מפשע וגם, כמובן, לנסות להכות בן אדם ולפנטז להרוג אותו.

    Maor WhilackMaor Whilack8 ימים לפני
    • @хреновый свинья הם לא ריחמו על בעלי חיים בשום צורה מיוחדת. זה סתם מיתוס שקרי. בלי קשר ישיר ליחס לבע"ח הם הרגו כ-12 מיליון איש במחנות, מתוכם כ-6 מיליון יהודים, וחוץ מזה הרגו עוד הרבה אנשים מחוץ למחנות, ואפילו לא ממש עזרו לעם הגרמני שכביכול הם כ"כ אהבו. כביכול. אז למי הנאצים עזרו בכלל? בעיקר עזרו לבעלי הון מחו"ל להתעשר (האסירים במחנות היו כוח עבודה זול מאוד לפני שהם נרצחו בגז או גוועו ברעב). תנועה נוראית.

      ShragaShraga6 ימים לפני
    • @хреновый свинья אתה די צודק, אבל זה לא בגלל נאציזם ככלל. זה בגלל היטלר עצמו (שכמובן, לולא הוא הנאציזם היה נראה אחרת לחלוטין).

      יובל מוזסיובל מוזס7 ימים לפני
    • @רבקה כהן זה הסיפור

      MoshikoMoshiko7 ימים לפני
    • ואני אוסיף גם שהנאצים היו ידועים בתור מי שריחמו על בעלי חיים וטיפחו אותם אבל טבחו ב 12 מליון צוענים ו6 מליון יהודים שלא בחלק ממלחמה כלשהי אלא רצח עם שמונע על ידי גזענות

      хреновый свиньяхреновый свинья7 ימים לפני
    • גם מניעת מעשה רע אחד זה התקדמות. הביקורת היא על הצורה בה הם עשו זאת, ולא על התעלמותם ממקרים דומים (למה אתה לא הולך להתערב במקרי האלימות הללו? האם כשאתה עוזר לזקנה לעבור את הכביש ניתן לבוא אליך בטענות שאתה לא עושה זאת מדי יום?)

      עקיבאעקיבא7 ימים לפני
  • עצם זה שלחיבא היה דרכון פלסטיני רק בגלל שסבא אחד שלה ברח מיפו לפני 70 שנה..והיא כנראה לא יכלה לקבל דרכון סורי למרות שנולדה שם או דרכון של דובאי למקות שהיא חייה שם - זה בעצמו מראה את האבסורד כמה "פליטים פלסטינאים" זה מושג מומצא..

    Daniel SchwartzDaniel Schwartz8 ימים לפני
    • זה לא שאין פליטים זה שהמדינות הערביות ה"דמוקרטיות המתקדמות" האלה לא מאמינים בזכויות אזרח, ולא נותנים פליטות. אתה יודע איזו עוד מדינה לא נותנת פליטות??

      Alex KremerAlex Kremer8 ימים לפני
  • הצעה. תום אהרון בזמנו הצהיר שהוא מעלה כתוביות בערבית במקביל לכתוביות בעברית. ומאז עמד במילה כמובן. בעקבות הפרק הזה אני חושב שיהיה ממש נחמד אם תוסיפו כתוביות בערבית מאחר וחשוב לחבר בין משפחות ;)

    tomer taliastomer talias8 ימים לפני
    • @tomer talias אחי, לא נכנסתי בכלל לכל הסוגיות האלה. דיברתי נטו על היצע וביקוש. אם אכן יש קהל לכתוביות בערבית, אין בעיה שיתווספו. אבל אין סיבה להוסיפם סתם כדי לטפוח לעצמינו על החזה ולהרגיש ליברליים והומניים. אגב, לפי רמת הכתיבה שלך, אולי כדאי שתסתכל יותר על הכתוביות בעברית לפני שאתה עובר לשפה אחרת.

      עקיבאעקיבא7 ימים לפני
    • לגמרי יש דרכים טובים יותר לבזבז כספי ציבור. כמו לשלם לאברחים, כמו לשרת את המלך ביבי וכל דבר שישאיר אותו על הכיסא. את זה כרגע עושים בשפע. עוזרים לישראלים להתאבד יותר מהר בתקופת הקורונה. ואתה חושב שכתוביות בערבית זה העלבון והבזבוז פה. אני מבין שערבי עבורך זה לא באמת בן אדם. אלה נטו "משהו אחר" זכותך. אבל זה לא הופך את זה לנכון. ערבים חיים על האדמה הזו יותר מישראלים. ערבים לא יעזבו . לא כולם. והמדינה מורכבת מיהודים,נוצרים,דרוזים,מוסלמים ועוד! למה להתכחש לזה? כי עם סגולה מעל כולם? קצת אהבת חינם לא תהרוג אותך. וזה כולה תרגום לערבית. אז שחרר עקיבה ;)

      tomer taliastomer talias7 ימים לפני
    • @עקיבא , זה ממש לא פופוליזם. מה פופוליסטי בזה? אתה מסוגל להסביר טענה פעם אחת?

      novinovi7 ימים לפני
    • @novi או במילים אחרות - פופוליזם

      עקיבאעקיבא7 ימים לפני
    • @עקיבא , לדעתי זו הצהרה עקרונית חשובה, גם אם זה לא יהיה "שמיש" כל כך.

      novinovi7 ימים לפני
  • עלק "במקור שיבא היא ממש מכן" סבא אחד שלה מתוך 4 סבים וסבתות ברח מיפו לפני 70 שנה..היא כל חייה הייתה בלבנון.. אבל במקור היא ממש מכן.. ממש כל שבת הייתה אוכלת באבו חסן ואחרי עושה טיול בנווה צדק עם מוזיקת רקע שח אריק איינשטין ברדיו..ממש צברית..פחחח

    Daniel SchwartzDaniel Schwartz8 ימים לפני
  • העניין עם היבא הפלסטינית, מיותר לגמרי. נועם שוסטר אליאסי(מי זאת?), יכולת לעשות משהו הרבה יותר יעיל מההבלים שהבאת. למשל.....אילו הלכת לישון.

    Ani AniAni Ani8 ימים לפני
    • מה הבלים בזה? קטע נחמד.

      novinovi7 ימים לפני
  • העליתי את עניין הכמעט לינץ' באותו ערב, ותהיתי אם שני הבדרנים טהרוני וקרצ'ני או איך שקוראים להם, לא אצו ל"עזור" לכלב עבור עוד לייק. את הקרנצ'יק וטרטורני צריך להעמיד לדין בעוון איומים, והסתה לרצח. שני מוקיונים מטומטמים. ולסיום: יש חוק הקובע עד 3 שנות מאסר בפועל למי שמתעלל בבעל חיים. צריך לחבר לחלאה כמה סעיפי התעללות, ולשולחו ל-9 שנות מאסר בפועל.

    Ani AniAni Ani8 ימים לפני
    • @Ani Ani על כל הדברים האלו צריכים עונשים כבדים. אבל לכלב לא נגרם לפחות עכשיו נזק פיזי והבעלים שלו היה במצב נפשי מסובך אז זה לא סיבה להכניס אנשים ל9 שנים או 6 שנים על ניקוי שליש צריך להכניס אותו אבל לקצת זמן

      Avrash eBayAvrash eBay7 ימים לפני
    • @Moshiko משום שהתרגלנו שעל אונס, מקבלים שנתיים. על הריגה בתאונה כשהנהג הפוגע היה תחת השפעת סמים/אלכוהול, והרג 5 אנשים, מקבלים 7 שנות מאסר. התרגלנו ל"מחירון" של מערכת משפט פושטת רגל. לכן מה שכתבתי נשמע חמור מאוד.

      Ani AniAni Ani8 ימים לפני
    • @נהוראי יששכר אביטן נכון. אתה צודק. אך בניגוד לאלו שבאו למחות על פגיעה בכלב, ורצו לרצוח בנאדם, אני מתכוון שחייבים להחמיר את העונשים המושתים על עבריינים ופורעי חוק, הפוגעים באלימות ובסחטנות באנשים אחרים. ואם על התעללות המזוויעה בכלב, אני חושב שצריך להכניסו ל-9 שנות מאסר בפועל(יירד לו שליש, אז יישב 6 שנים.), הרי שעל אונס חייבים לשפוט ל-20 שנה. על סחיטה באיומים(דמי חסות) חייב להיות עונש מינימלי של 30 שנות מאסר. זה שבתי המשפט בישראל מתחשבים ברגשותיהם של חלאות אדם, יותר מאשר בשלומם ובטחונם של קורבנותיהם(אלעד משה כדוגמה מזעזעת), זה כבר נושא לדיון אחר. ולצערי, איני רואה ולו גם שופט אחד הגון בכל המערכת המסואבת הזאת. רות דוד, מאהבה פישר, אפי נוה, השופטת אלכריף, השופטת פוזננסקי כץ, השופט המגוחך של אלעד משה, השופט שאשתו העו"ד, ניסתה לקדם אותו תמורת מין, כל אלו עו"ד מטונפים ומזוהמים שמערכת המשפט דנה בעניינם בעצלנות מיוחדת(אם היא מטפלת בכלל). סיכום: מערכת המשפט היא מערכת קלוקלת ומסואבת.

      Ani AniAni Ani8 ימים לפני
    • אתה כתבת יפה אבל תמשיך במה שהתחלת . התחלת עם היגיון תסיים עם היגיון - 9 שנות מאסר??? איפה הצדק אנשים שגרמו לאנשים אחרים להיות נכים לנצח יצאו עם פחות וגם חצי . גם שלוש זה יותר מידי אבל אם זה מה שהחוק אומר , נו אז שלוש שנים עם שליש על התנהגות טובה והבייתה. עכשיו שלא תבין לא נכון , אני מגדל כלב ואני יודע את הכאב ואת חומרת המעשה והיותו יצור חסר אונים מולו. אבל בל נשכח שזה לא מעיד עליו שום דבר שמחייב שלוש שנות מאסר ועוד לדברך יותר . בקיצור טקס צביעות משובח מאוד. לקחת חיי אדם על אפילו לא פציעה של הכלב??? ההישמע כדבר הזה? על נטילת חיי אדם מסיימים ב25 שנות מאסר ומטה . אז להרוג אותו?!?

      נהוראי יששכר אביטןנהוראי יששכר אביטן8 ימים לפני
    • מסכים איתך בהכול חוץ מהסיפא. 9 שנות מאסר על מקרה מסוג זה זהו עונש בלתי מידתי.

      MoshikoMoshiko8 ימים לפני
  • זה שלא שמרו שם על ההנחיות לא מזיז לאף אחד?

    Netanel TzrikerNetanel Tzriker8 ימים לפני
  • 🙂

    Forex Trading & Price CodeForex Trading & Price Code8 ימים לפני
  • בת ימים ??? חוב''תים ?? חה חה חה חה

    יוסי יפהיוסי יפה8 ימים לפני
  • כמה בני אדם נפטרו מזיקנה ומחלות בין פברואר 2019 לאוקטובר 2019 ,במדינת ישראל ??? 1700 או 2100 ??

    יוסי יפהיוסי יפה8 ימים לפני
    • @יובל מוזס בתאונת דרכים חזיתית בין שתי מכוניות בצומת yzx נפצעו 5 מהנוסעים , אלה החגורים ,רק נחבטו קלות בצלעות , ואילו שלא חגרו נפגעו גם בגולגולת . לאחר כשבועיים חלה החמרה במצב ה''צמחים '' , ובדרכם למשכנאות ''ירקונים'' ......סומנו... כמתים מ''קורונה ''

      יוסי יפהיוסי יפה7 ימים לפני
    • @עידן קרואני אתה אמרת "מסמך של WHO" יש להם מאות אלפי מסמכים. אתה לא הבאת שום דבר, אל תחרטט. אתה רוצה להביא, תשלח. עדות אחת או אפילו מאה עדיויות שנבחרות ככה מתוך מיליונים הן לא הוכחה לכלום, אפילו לא שמץ, אלא מניפולציות. חוץ מזה, מי קבע שהם אמינות. מה גם שאני בטוח שלא תמצא אפילו מאה מי אתה שלא תסמוך על מערכת הרפואה המודרנית, על כל האוניברסיטאות, המדענים והחוקרים? למדת פעם ביולוגיה?

      יובל מוזסיובל מוזס7 ימים לפני
    • @יובל מוזס אני הבאתי עובדות קראת את מסמך ארגון הבריאות העולמי? לא אז אתה סתם מקשקש. שמעת את ההורים של אושרי אסולין שהם דיברו שהילד שלהם לא נפטר מקורונה ובכל זאת כתבו נפטר מקורונה? אין מגיפה בישראל כי התמותה בישראל לא עלתה להפך היא נמוכה מחמש השנים שעברו. אתה זה שממציא נגיף שלא קיים ולי אתה קורא ממציא תאוריות.

      עידן קרואניעידן קרואני7 ימים לפני
    • הרבה יותר.

      novinovi7 ימים לפני
    • @עידן קרואני תשמע, אתה משתמש בדיוק באותו "היגיון" מטומטם של אנשים שמאמינים שכדור הארץ שטוח ושל אנשים שמתנגדים לחיסונים. שום דבר ממה שכתבת פה הוא נכון.

      יובל מוזסיובל מוזס7 ימים לפני
  • עקיצה יפה על ה2000, שאפו

    Yossi HelmanYossi Helman8 ימים לפני
  • אתה מקבל כדור בראש מת סיבת המוות: קורונה

    Daniel danDaniel dan8 ימים לפני
    • @Alex Kremerולצעררי זה הולך ונהיה יותר גרוע, יותר מדי טרנדים שמשגעים אנשים וגורמים להם להרגיש "מגניבים ומקובלים" פשוט נאיביות

      JeremyJeremy7 ימים לפני
    • @Jeremy אתה מבין מה זה... היום זה נחשב מגניב להכחיש את הקורונה. אדג'י כזה בקצב הזה מחר יהיה מגניב לא לנגב לעצמך את התחת

      Alex KremerAlex Kremer7 ימים לפני
    • @Alex Kremer לא שמעת את אדון דניאל "לך תקרה ,ספר" הייתי נותן לו חצי תא

      JeremyJeremy7 ימים לפני
    • @Daniel dan עשה טובה. אל תלך ללמוד רפואה, גם לא מדעי הרפואה. ותהיה בריא ואל תבקר את ההורים וגם לא את הסבות והסבתות

      Alex KremerAlex Kremer7 ימים לפני
    • @Alex Kremer חחח אצלך התא היחיד לא מצליח לפעול כמו שצריך אולי תקרה איזה ספר

      Daniel danDaniel dan8 ימים לפני
  • איזה ראיון מטומטם, למי אכפת מסיפור של מישהי שהוציא דרכון ספרדי

    Chanoch BaranesChanoch Baranes8 ימים לפני
  • תזמינו לי אמבולנס

    Jsjjs JsjsisJsjjs Jsjsis8 ימים לפני
  • גיא, זו חולצה חדשה? אף על פי שאינני בטוח בזאת

    Gal .S. ElbazGal .S. Elbaz8 ימים לפני
  • #1

    L2_ liavfishyL2_ liavfishy8 ימים לפני
ILworld