ההקלטות של ח"כ בצלאל סמוטריץ' | מהצד השני עם גיא זהר - 23.09.20

23 ספט 2020
22 877 צפיות

כאן 11 | קורונה אחת ביום: האם מערכת החינוך היא המקום הבטוח ביותר בישראל? | איך זה יכול להיות שכל פעם שמתפרסמות הקלטות של ח"כ בצלאל סמוטריץ', הן משרתות את המסרים שלו? | עקיבא נוביק מגלה: מי שאישר את קיום ההפגנות מלכתחילה, הוא בכלל לא מי שאתם חושבים | אמרו לנו פעם, בתקשורת האמריקנית, שהעברת השגרירות לירושלים תפוצץ את האזור. אז אמרו


• להרשמה לערוץ כאן | ביוטיוב ◄ goo.gl/oZXJlh
• להורדת יישומון כאן ◄ bit.ly/2NLO30g
• מוזמנים לעקוב אחרינו כאן | בטוויטר ◄ twitter.com/kann
• כאן | באינסטגרם ◄ instagram.com/kan_israel/
• כאן | אתר האינטרנט ◄ www.kan.org.il/

תגובות
  • תגובה זו, לא נוגעת לתכנית זו אבל ץודה על הבמה. האם ערוץ 11משתמש בכסף שלי כדי ללעוג לדת שלי? האם הרב זמיר שיקר בעובדות? צא ובדוק : 85% מכלל היהודים הישראלים עושים ברית מילה, חוגגים את חגי ישראל, וצמים בכיפור. *תקציב תאגיד השידור 2018עמד על 747מליון מתוכם כ 650מיליון מעביר משרד התחבורה מגביית אגרת רדיו (161שח) *קומץ אנשים מחליטים על שידרי תכניות אנטי יהודיות במסווה של ”חופש הביטוי”. *בחוק העונשין פגיעה ב “כבוד האדם” שנה מאסר (פגיעה ברגשי דת, 149/א תיקון מס' 23 תשמ”ח נכון או לא נכון אם לא, יש מקום לתביעה באשר למדע איני יודעת מה המקורות שלכם אבל סדרת הספרים של הרב זמיר “המהפך” מבססת כל אמירה עם עובדות מדעיות. תרצה תלמד לא תרצה תמשיך לנבוח והשיירה תגיע שוב לקלפי וכן למצע של ביבי יש רוב! לכם יש את המשותפת וההזויים של בלפור. מסכימה איתך שסוף האמת עם העובודות לנצח. כמובן למי שמחפש

    שושנה טייבשושנה טייב22 ימים לפני
  • עקיבא נוביק למה כדי להיות צודק צריך להתעלם מהמציאות?? ביבי התנגד להגבלת ההפגנות ואתה אומר בעצמך ב-14/4/20 כשעמדנו על 126 מתים עכשיו אנחנו עומדים על 1450 מתים וזו לא רק מחלה של זקנים כמו שיש שטוענים כי 1.2% מהמתים הם בני 40-49, 4.6% הם בני 50-59, ו-.11.3% מהמתים הם בני 60-69 יש 800 חולים קשה מתווכם 200 מונשמים . אז שוב כמו כל שמאלן מצוי אתה מנסה להוציא את הצד השני כאילו הוא תמך בעמדתך אבל מפספס בכוונה את הנקודה כי זה נח לך. והוכחת בזה שביבי מתייחס למציאות ואתה וחבריך רק למה שנח לכם!!! ואח"כ אתה עוד טוען שביבי הוא חמלאי ראשי כי מערכת המשפט היועמ"ש והתקשורת מתנגדים להגבלת ההפגנות. מה אתה טוען בעצם עקיבא נוביק שביבי בעד ההפגנות כי זה עושה לו טוב חחחח אתה הזוי הוא גם בעד שיקללו את אישתו בהפגנות?? קונספירציה מוכר, נכון?

    אבי זילברשטייןאבי זילברשטיין23 ימים לפני
  • מה עם דעה לא פופולרית?

    אגם הרשקואגם הרשקו26 ימים לפני
  • אז רואים שעד גיל 9 אין כמעט הדבקות, אז למה אותם לסגור

    מגיד אסףמגיד אסף27 ימים לפני
  • רמאות

    shahafnagarshahafnagar27 ימים לפני
  • 12:00 יש פער גיא היקר. 75% מהמוסלמים בבחריין הם שיעים, לא סונים.

    יובל מוזסיובל מוזס28 ימים לפני
    • @יובל מוזס המדינה היא משפחת המלוכה. ככה זה כשחיים במונרכיה. אתה בעצמך אמרת שרוב התושבים בכלל לא אזרחים. אין חשיבות לזהות הנתינים כל עוד לשליט יש כוח אבסולוטי.

      MrWorshipMeMrWorshipMe26 ימים לפני
    • @MrWorshipMe להפך. הוא קרא למדינה סונית. המדינה ממש לא סונית, אלא משפחת המלוכה.

      יובל מוזסיובל מוזס26 ימים לפני
    • @יובל מוזס זה רק מחזק את הנקודה שלי.

      MrWorshipMeMrWorshipMe26 ימים לפני
    • @MrWorshipMe הרוב המוחלט של האנשים שגרים באמירויות ובבחריין הם לא אזרחים בכלל.

      יובל מוזסיובל מוזס26 ימים לפני
    • רציתי להסכים איתך, אבל "של *משטרים* סוניים" המשטר הבחרייני הוא אכן סוני, על אף שהעם שיעי. לכן עקרונית הוא צודק, או לכל הפחות לא ממש טןעה

      Tomer ZaitsevTomer Zaitsev28 ימים לפני
  • 11:22 אייטם מעניין מאוד..השאלה הנשאלת היא למה בעצם ממשיכים להקשיב לכל נביאי הבעל האלה???

    jonathanjonathan28 ימים לפני
  • לגבי ההפגנות- יש פה קצת התממות של המערכת. נתניהו והליכוד לא יכולים להוביל מהלך נגד ההפגנות, זה לא יעבור מבחינת יחסי ציבור, ובעיקר לא מבחינת מנדלבליט/ בג״ץ, כפי שבעצמכם ציטטתם. זה חבל להיות מהלך מקצועי, שסוכה לגיבוי מלא של כל חלקי הממשלה. גם ההשוואה בין הסגר הראשון, שהיו כמה עשרות ואולי מאות בודדים של נשאים חדשים ליום, למצב היום, הוא מנותק מהמציאות.

    Hillel BuchsbaumHillel Buchsbaum28 ימים לפני
  • 10:44 מישהו יכול להסביר לי wtf קורה פה עכשיו???

    jonathanjonathan28 ימים לפני
    • @jonathan בלשון סגי נהור בהפוך על הפוך כאילו.

      ranroby1ranroby123 ימים לפני
    • אה.. תמיד גיא כאילו מציג את הדעה נגד האורחים שלו, אז צוחק איתו שגם הוא חלמאי..

      noam snoam s28 ימים לפני
    • @noam s חבר..אני יודע מה זה חלם כשהייתי בן שבע היה לי ספר משעשע על חלם ואנשיה..אני מדבר על מה שזוהר קורא לנוביק חלמאי ראשי

      jonathanjonathan28 ימים לפני
    • @jonathan חלם ידועה בסיפורים בתור עיר של יהודים "חכמים" יעני טיפשים, שתמיד מוצאים פתרונות דפוקים לבעיות, אז ככה הוא הציג אותנו, שהראשים שלנו (ביבי וגנץ) הם חלמאים, הראשי והחליפי

      noam snoam s28 ימים לפני
    • @noam sמה הקונטקסט???

      jonathanjonathan28 ימים לפני
  • לגבי סמוטריץ׳- ההדלפה משרתת את המדליף? שוקינג! אני כן מבין שערוצי החדשות צריכים לקרוא לזה ״מקור בסביבת סמוטריץ״, או מקורב, כמו לכולם. אבל זה לא שונה מכל הדלפה אחרת שיש.

    Hillel BuchsbaumHillel Buchsbaum28 ימים לפני
    • @novi אני זוכר שראיתי פעם כתבה בעיתון שהתעצבנה מזה שבשידור כתב אחר אמר "מעניין מי זה יכול להיות" אחרי ידיעהמ "מקור בכיר במשרד הביטחון". כלומר הרבה פעמיים הדלפות הן מהראש, או בפועל או בהנחיה. לכן לדעתי המוקד של גיא היה צריך להיות ביקורת מופנה ללחברות החדשות, ולא לסמוטריץ, שאני מסכים שכנראה עומד מאחורי ההדלפות, אבל לא מבין מה הוא שונה מאחרים.

      Hillel BuchsbaumHillel Buchsbaum25 ימים לפני
    • זה כן שונה, זה נראה כאילו ה"חפרפרת" בסביבת ח''כ סמוטריץ' היא לא אחר מ... ח''כ סמוטריץ'.

      novinovi25 ימים לפני
  • תגובה שלא קשורה 1:1 לנושא הסרטון, אבל קשור לענייני קורונה. . לכל מי שמאמין בתיאוריות קשר (קונספירציה): גם אני התחלתי להאמין בתיאוריית קשר, אבל באופן שגורם לי להגן על עצמי ועל סביבתי ולגלות אמון סביר (כי ברור שצריך גם ספק וביקורת) במדינה שממנה באתי ובתרבות הגלובלית שאליה אני שייך וממנה אני נהנה. . התיאוריה שאני מאמין בה היא שמדינות דיקטטוריות כגון סין, ואולי אחרות, וכן גורמים קיצוניים שהם אנטי דמקורטיים או סתם אנטישמיים מעוניינים להחליש את המדינות הדמוקרטיות ואחד האמצעים לכך הוא הפצת תיאוריות קונספירציה שגורמות לחלק מהאנשים לפתח חוסר אמון מוחלט במבנה החברתי שבו הם נמצאים ולאמונה שמאחורי הקלעים של הדמוקרטיה בה הם חיים מסתתרים גורמים אפלים שהם בעלי אינטרס תמידי לפגוע. . לא מדובר כאן על ספק בריא, ביקורת נגד הממשל והשחיתות וכדומה, אלא מדובר על ניסיון להביא אנשים לידי כך שלא יתנו אמון בשום דבר. במקום ביקורת ובדיקה היכן הממשל צודק והיכן הוא טועה, ליצור מצב שבו אנשים יאמינו באופן אוטומטי שהממשל שלהם תמיד טועה, ולא סתם טועה, אלא מתוך זדון. כלומר, דמוניזציה שאין בה שום חשיבה ביקורתית, אשר מתחפשת לחשיבה ביקורתית. . זוהי לוחמה פסיכולוגית שמשרתת משטרים וקבוצות שהערכים שלהם נוגדים את החילוניות-הליברלית מצד אחד, אבל גם פעמים רבות את היהדות מצד שני. אין אף אחד במדינה שלנו שירוויח באמת מאמונה בתיאוריות הקשר האלו. פעמים רבות תיאוריות שהחלו כאנטישמיות לבשו צורה חדשה, וההיפך, תיאוריות שכביכול יוצאות נגד כוחות אפלים גלובליים מובילות בסופו של דבר אל המקור היהודי כביכול. . .

    itay biitay bi28 ימים לפני
    • @itay bi , השיטה הקפיטליסטית המערבית לא פחות גרועה משיטות אחרות של אנטי-דמוקרטיה, התיאוריה שלי, שהיא דווקא מבוססת, היא שמשטרים קפיטליסטיים-מערביים מפעילים תעמולה מסיבית על אזרחיהם, ביניהם אזרחי מדינת ישראל, כדי לגרום להם לחוש אמון במשטר הדכאני והנצלני.

      novinovi25 ימים לפני
    • @יובל מוזס בסדר, גם דרך להסתכל על זה. אם כי, למרות שאני לא יודע אם התיאוריה שהצגתי היא אכן אמת, נדמה לי שגם אתה כנראה לא יודע בוודאות שהיא שקר. אפשר לומר שחובת ההוכחה היא עליי, אבל אני אישית לא חש חובה כזו מכיוון שזה בסדר מבחינתי אם אתה לא מאמין לתיאוריה הזו. :-)

      itay biitay bi27 ימים לפני
    • קונספירציה זה קונספירציה. בקיצור - בלי עובדות מ א ו מ ת ו ת, זה בולשיט, שקרים.

      יובל מוזסיובל מוזס28 ימים לפני
  • לא מבדיל בין בחריין והאמירויות, שמעולם לא היו איתנו במלחמה, לפלסטינים? מביך שלך.

    Yuval NehemiaYuval Nehemia28 ימים לפני
    • @יובל מוזס מה איננו הגיוני בארגון "בצלם"?!

      Compare and ContrastCompare and Contrast16 ימים לפני
    • @MrWorshipMe ז׳בוטינסקי לא המציא את הציונות. הרצל ועוד המון אנשים בתקופתו המציאו. כולם היו שמאלנים. הלח"י היו רק 100 איש שהם ליטרלי פאשיסטים. ואגב, ההגנה הייתה גדולה יותר מפי עשר מהאצ"ל. לגבי מרצ ושלום עכשיו רוב האנשים וככל הנראה לא גם אתה מאמינים באין ספור שקרים והסתות. בצלם, זה ארגון קטן וקיצוני, חסר היגיון עם פחות מארבעים איש שחצי מהם בכלל לא יהודים ישראלים. גם מה הקשר אליהם? אני כתבתי מה שכתבתי רק אתה קראת לו "שמאלן!" בתור כינוי גנאי. לומר שבצלם וכד' מייצגים את השמאל זה כמו לומר שברוך גולדשטיין מייצג את הימין. "שלום עכשיו" הם אחושרמוטה ציונים. יותר ציונים מהרוב המוחלט של האנשים בארץ.

      יובל מוזסיובל מוזס27 ימים לפני
    • למי אכפת מהפלסטינים? גם כשהנשיא הקודם קירקר סביבם והכריח אותנו להקפיא בנייה בשביל מו"מ לא רצו להתקדם, אז עכשיו הקיפאון זה בגלל טראמפ? צריך להפסיק להקשיב להם ולעשות מה שטוב לנו עד שהם יתאפסו ויבינו שהזמן עובד לרעתם.

      MrWorshipMeMrWorshipMe28 ימים לפני
    • @יובל מוזס אז עכשיו ז'בוטינסקי האצל והלחי הם שמאל או לא ציוניים? למפאי ולהגנה לא היה מונופול על הציונות. והשמאל היום, דוגמת מרצ, שוברים שתיקה, בצלם, עדאלה, יש גבול, מחסום ווטש, שלום עכשיו ודומיהם רחוקים מאוד מהשמאל הציוני שבזכותו יש לנו מדינה.

      MrWorshipMeMrWorshipMe28 ימים לפני
    • @Itammar Akam בלי השמאל אין לך לא מדינה, לא ציונות וספק אם העם היהודי היה שורד ללא ציונות.

      יובל מוזסיובל מוזס28 ימים לפני
  • אני חושב שנתניהו יודע מה הוא עושה ונוהג בחכמה שלא ממהר להגביל את ההפגנות. ההפגנות הן כלי של חלק מהציבור לפורקן של זעם והגבלה שלהן עלולה רק להגביר את הזעם ולהוביל למרי אזרחי. ההפגנות הרי לא באמת פוגעות בנתניהו מבחינה פוליטית. שום הפגנה כנראה לא תשכנע את מי שבעד ביבי לעבור פתאום צד. אדרבה, הפגנות נגד ביבי רק משפיעות על אוהדיו לעמוד לצידו אפילו יותר. ככל שיגידו (או יצעקו) להם שהם טועים, כך דווקא יחושו עצמם יותר צודקים. (ההפגנות כן אולי פוגעות בנתניהו ומשפחתו מבחינה אישית, אבל ייתכן שהוא כבר מורגל בכך ומוקף במספיק אמצעי הגנה כך שהוא רואה זאת אולי כפגיעה שולית יחסית). . כמו כן, אלו שמפגינים עכשיו פוגעים בשם הטוב של עצמם כי הם מצטיירים ככאלו שלא אכפת להם מבריאות הציבור, ממש כפי שקורה עם חרדים/דתיים שמתעקשים להתפלל בתוך בתי הכנסת. מי שחכם, בין אם הוא מפגין חילוני ובין אם הוא מתפלל דתי (בהכללה כמובן, כי יש גם מתפללים חילונים וגם מפגינים דתיים) יקרא עכשיו בראש חוצות שהוא מוותר על זכותו להפגין או להתפלל בציבור, או לפחות לוקח על עצמו הגבלות משמעותיות, וכך ירכוש את אהדת הציבור. יש שיאמרו: לא אכפת לי מאהדת הציבור, אכפת לי רק מהעקרונות שלי ומהזכויות שלי. תשובתי אליהם: אתה לא מוותר על הזכויות שלך באופן עקרוני, אלא רק משהה את השימוש בהן באופן זמני. באופן הזה אתה רוכש את אמונם ואת הערכתם של אנשים שהם לאו דווקא מ"המחנה" שלך, ובכך בעצם מחזק את ה"מחנה" שלך. גם אם הם לא ישנו את דרכם ויחשבו כמוך, וגם אם עדיין ישמרו על עמדתם, הם בכל זאת יכבדו אותך יותר ויתנגדו לך פחות, ואתה תצא רק מורווח. . בזמן קורונה, אל תהיה צודק, היה חכם. .

    itay biitay bi28 ימים לפני
    • @י ש י תודה

      itay biitay bi28 ימים לפני
    • יפה

      י ש יי ש י28 ימים לפני
  • אתם משקרים במצח נחושה, אתם לא אובייקטיבים והתוכנית הזו היא שופר ברור של המערכת. אין כאן שום צד אחד מול צד שני אלא צד אחד בלבד - הצד של גיא זוהר ודף המסרים אותו הוא קיבל מהיושבים בשלטון (לא ביבי/גנץ, אלא השליטים האמיתיים של המדינה הזו - בעלי המניות.) מקווה שביום שבו ייחשפו כל השקרים האלו, לא תעיזו לנסות אפילו לומר: "רק מילאתי פקודות"...

    אלון מיטבאלון מיטב28 ימים לפני
    • @אלון מיטב טיעון ענייני, אמר הבחור שחושב שהבונים החופשיים מדללים את האוכלוסיה בעזרת חיסונים. יפה

      elad jacobi-carmelielad jacobi-carmeli16 ימים לפני
    • @MrWorshipMe המידע שאתה מקבל שקרי, זה מה שאני מנסה לומר... אתה קורא את מפת החדשות נכון, אבל כמו בבחירות גם אלו מצגי שוא שאין בינם לבין מציאות אמיתית דבר וחצי דבר... החורים בספינת הקורונה כבר רבים כל כך, שאילולא היו מוחות ההמון מחזיקים אותה מעל המים היא היתה שוקעת מזמן...

      אלון מיטבאלון מיטב27 ימים לפני
    • @אלון מיטב מספר המתים בארצות שהזכרתי גדול בהרבה מהמספר המקביל בשנים קודמות. עליה של יותר מפי 2. זה לא מתים באופן טבעי שכתבו עליהם קורונה. במדינות דיקטטוריות באמת הם ניסו להסתיר את זה בהתחלה עד שכבר לא הצליחו מרוב עודף תמותה.

      MrWorshipMeMrWorshipMe27 ימים לפני
    • @Itammar Akam תגובה עניינית בהחלט

      אלון מיטבאלון מיטב27 ימים לפני
    • @MrWorshipMe אין צורך לביים מתים, אנשים מתים גם ככה, זה חלק מהחיים למות, יו נווו... כל שעל הסדר העולמי החדש לעשות הוא לכתוב על המתים בגדול קורונה ולתת לך את קמפיין ההפחדה הגדול בהיסטוריה... כמו עם השלט של סלאח שבתי והיער, שהם מחליפים שלט כל פעם בשביל תורם אחר וזה אותו יער... אז אותו הדבר בול, יש מתים ממליון ואחת סיבות, כל שהם עשו הוא לכתוב עליהם בגדול 'קורונה' לא שקר מסובך מדי להבנה, או לביצוע...

      אלון מיטבאלון מיטב27 ימים לפני
  • אהבתי את הסוף

    zoribinzoribin28 ימים לפני
  • "כל תמצית קיומה היא מלחמה בלתי מתפשרת בקורונה"????? אנחנו חיים באותה מדינה?

    Eli MagazinerEli Magaziner28 ימים לפני
    • ​@Hillel Buchsbaum בדוק, ועדיין ממש מצחיק להגיד את זה בקול רם ובכזה ביטחון

      Eli MagazinerEli Magaziner28 ימים לפני
    • ברמה ההצהרתית

      Hillel BuchsbaumHillel Buchsbaum28 ימים לפני
  • ירושלים הוכרזה כבירת ישראל ע''י טראמפ לפני שלוש שנים? אני מרגיש מאוד זקן לפתע

    ofek ofekofek ofek28 ימים לפני
    • *

      gilad fertoukgilad fertouk27 ימים לפני
  • חזק ביותר התכנית שלך ראויה

    хреновый свиньяхреновый свинья28 ימים לפני
  • בצלאל סמוטריץ עוד מחבל שרצה לפוצץ חיילים בתקופת ההתנתקות. הוא לא תבע את הבכיר שחקר אותו ואמר שהוא מחבל לכל דבר.

    Damka chapkaDamka chapka28 ימים לפני
  • למי אכפת מקבינט הפיוס?

    איל כהן זדהאיל כהן זדה28 ימים לפני
    • לשאה ראז פחלאווי.

      יוסי יפהיוסי יפה28 ימים לפני
    • לי

      OoPharOoPhar28 ימים לפני
    • האלטרנטיבה היא קיבינימט הפיוס מרומא.

      יוסי יפהיוסי יפה28 ימים לפני
    • לי

      איתמראיתמר28 ימים לפני
    • אמממ..... אזרחי ישראל?

      хреновый свиньяхреновый свинья28 ימים לפני
  • ראשוןןן

    Meir AzulayMeir Azulay28 ימים לפני
  • Hola

    Ember Kenlly Morillo ReynosoEmber Kenlly Morillo Reynoso28 ימים לפני
    • קומסי קומסה

      shwayeshwaye28 ימים לפני
    • @איתמר טודו בום

      יוסי יפהיוסי יפה28 ימים לפני
    • הולה בולה

      איתמראיתמר28 ימים לפני
ILworld