Megan Thee Stallion - Captain Hook [Official Video]

10 מרץ 2020
71 744 067 צפיות

The official music video for Megan Thee Stallion's "Captain Hook" from 'SUGA' - Out Now!
Stream 'SUGA' on all platforms:
megantheestallion.ffm.to/suga
Follow Megan Thee Stallion:
instagram.com/theestallion
twitter.com/theestallion
facebook.com/theestallionn
soundcloud.com/megan-thee-stallion
Directed by Megan Thee Stallion
Creative Directors: Tanima Mehrotra, John Tashiro
Executive Producers: Harrison Corwin, Lucas Prevost
Production Company: SHOTCLOCK
Director of Photography: John Tashiro
Editor: Matthew C. Levy
Colorist: Samuel Gursky @ Irving Harvey
Video Commissioner: Lucas Prevost
LYRICS
Real Hot Girl Sh*t, Ah
And if the beat live, you know Lil Ju made it
Aye, b*tch I’m a problem, nobody solved it
You can keep hating, i’m popping regardless
He wanna beat it like Megan Thee Stallion
Don’t want your n*gga, because I want his daddy
I like to switch up my style every week
I gotta switch up my hair everyday
I ain't no h*e, but I do be on go
And I promise my n*ggas gon’ love me the same
I’m a hot girl, don't try it at home
I wear the sh*t that be showing my thong
I like to drink and I like to have sex
I f*ck the n*ggas thats cutting the checks
Dance on the d*ck no you been served
I like a d*ck with a little bit of curve
Hit this p*ssy with an uppercut
Call that n*gga Captain Hook
Aye, I go shopping, mhm
Want it then I cop it, aye yeah
Bitches poppin mm, I do what they copy, aye look
He’s a sweetie mm, kiss it when he eat it, aye yeah
Know it’s good when he chewing and he singing
I love n*ggas with conversations and finding pics with no navigation
Mandatory that I get the head, but no guarantee on a penetration
I be texting with a bi chick, we both freaky, just trying shit
Main n*gga getting supper jealous, he don't even know about the other fellas
I be the mister clean, make that p*ssy beam
Ok I just might need a baker, make that p*ssy cream
Ok you woke up mad at me before you ain't brush your teeth
Mm mm, thats just super sad, fuck it carpe diem, ah
I'm so indecisive
You cant cuff me but I’m wifey
I just want a n*gga who gon’ slurp me like a icee
Bitches buy me so i had to put them on a diet
B*tches ain't no tryouts, hold up h*e you better not try me
I got a man, I got a b*tch
I'm a banana, they gotta split
One on your top, one on your tip
One for the club, one for the crib
My n*gga fine, I wanna f*ck
Ice in his mouth, eat me up
Rockin’ his chain, wearing his rang
Getting some brain, ah ah ah ah
Aye, I go shopping, mhm
Want it then I cop it, aye yeah
B*tches poppin mm, I do what they copy, aye look
He’s a sweetie, kiss it when he eat it, aye yeah
Know it’s good when he chewing and he singing
Hot girl summer
I ain't f*cking with no drama
He was tripping, so I hung out with his partner
F*ck him good, introduce me to his Momma
Though he had me till I came out with the condom
Drinking Dusse out the mother f*cking bottle
Hey, Ima rapper not no mother f*cking model
Got a n*gga, but I think I’ll have another
Huh, I’m to sexy to be f*cking undercovers
I know you know me, I don't gotta introduce sh*t
Same crew, I ain’t hanging with no new b*tch, hm
Ima buy it, when I land I rock new sh*t, hm
I ain’t fucking with that n*gga I got new d*ck, hm
Please don't try me lil b*tch, you know I’m with that, hm
I’ll break a hoe in half like a KitKat, hm
Please don’t ask me bout it if you know I did that, hm
Not a stylist, but I’ll push your f*cking wig back
Real Hot Girl Shit, ah, muah
--
#MeganTheeStallion #CaptainHook #SUGA #OfficialVideo
© 2020 1501 Certified Ent LLC under exclusive license to 300 Entertainment

תגובות
  • SUGA OUT NOW 👅 megantheestallion.ffm.to/suga

    Megan Thee StallionMegan Thee Stallion10 חודשים לפני
    • @LSJ saw

      Shelldle FreemanShelldle Freeman7 ימים לפני
    • Hi

      Shelldle FreemanShelldle Freeman7 ימים לפני
    • ah

      Lee247Lee24729 ימים לפני
    • Purr

      Jada h.Jada h.חודש לפני
    • @LSJ eeeeèèzezezezezea zèzè

      NICKETTA rNICKETTA rחודש לפני
  • Megan gives me hope for my future and other Megan's futures. Thank you , goddess!

    M McConnellM McConnell4 שעות לפני
  • Fuck why is this woman so spectacular... I cannot

    Sabrina NoelSabrina Noel9 שעות לפני
    • I mean that I cannot understand how God created such a beauty

      Sabrina NoelSabrina Noel9 שעות לפני
  • This is Cold

    Top GunTop Gun11 שעות לפני
  • really only a nigga can like this shit

    elma dontoganelma dontogan16 שעות לפני
  • Had lil bro play this on the phone while I was in the hospital.

    Cortasia VlogsCortasia Vlogs16 שעות לפני
  • 2:30 I'll break a ho in half like a Kit-Kat, Please don't ask me 'bout it If you know I did that...

    Heidi RodriguezHeidi Rodriguez21 שעה לפני
  • Gm

    MZ DJ Am TunesMZ DJ Am Tunes23 שעות לפני
  • This video go so hard can’t believe I’m just seeing it

    April LittlejohnApril Littlejohnיום לפני
  • So we Just gone act like we ain’t see yella beezy in da video or a nigga that look exactly like him?

    10kglocckz Glocks10kglocckz Glocksיום לפני
  • MEGAN FOR GOD PLEASE SHOW US HOW YOU PUT YOUR ASS CLAP LIKE THAT...I'm getting crazy trying to find a tutorial, I have a$$ but I don't know how to move it

    Alexa Nicole Castillo FelizAlexa Nicole Castillo Felizיום לפני
  • Yella beezy was in there but ion know why he didnt sing

    Daeveyon RamseurDaeveyon Ramseurיום לפני
  • Our Missy Elliott

    LunaLunaיום לפני
  • 0:51 me at the mall in the mirror trying my new jeans on

    Heaven GovanHeaven Govanיום לפני
  • Who has been a Megan fan for over 2 years? I know i have!

    Asher JonesAsher Jonesיום לפני
  • That was FIRE!

    Londyn SwaderLondyn Swaderיום לפני
  • Finally a good song I can sing at funerals

    Rats where RatsRats where Ratsיום לפני
  • SUPER BITCHHHHHHHHHHH 😎😎😎

    Hilari PerezHilari Perezיום לפני
  • who here in 2021

    Oprah BaeniOprah Baeniיום לפני
  • This is when boss leaves we bust it

    Charley CruzCharley Cruzיום לפני
  • I'm a teacher but I'll deny that for Megan. My queen 👸

    Daphne JosephDaphne Josephיום לפני
  • 🤩👍😨🤩😇

    trrllmtz667 meganRtrrllmtz667 meganR2 ימים לפני
  • From 1:55 to the end is my life. I will be qouting that forever.

    Daphne JosephDaphne Joseph2 ימים לפני
  • Did she say she would make a 😻cream?

    Hanzo HattoriHanzo Hattori2 ימים לפני
  • the way she twerking just so effortlessly when she says "im so indecisive" SENDS ME ABOVE AND BEYOND FAN. how in the hell does being a bad b*tch come so naturally to her? TeAcH mE pLeAsE

    Mona UsmaniMona Usmani2 ימים לפני
  • ilworld.info/flow/jKSvqKSZh4jTX2U/wyd-w

    Angela RichardsonAngela Richardson2 ימים לפני
  • Thank You for Savage 😊🥰😎🦊😷

    rubynovelrubynovel2 ימים לפני
  • How brush yo teeth megentheestallion even cry baby better and I do this tiktok

    crazyteddybroscrazyteddybros2 ימים לפני
  • Megan thee stallion is the reason I'm still living today

    you better stopyou better stop2 ימים לפני
  • go

    AdoreNyiaAdoreNyia2 ימים לפני
  • Megan is sexy af. Love her music. I can’t deny that her stuff is fire and motivates me.

    Sophie SinisterSophie Sinister2 ימים לפני
  • If you not Bi curious before Meg hit the scene...you are now! Ah ah ah ah😜 I'm a straight perv when it comes to this fine ass brick house boss ass bih Omg you got me MEG😍😍😍😜

    Melanie TomlinMelanie Tomlin2 ימים לפני
  • Captain Hook? The one that got away

    Danii NicoleDanii Nicole3 ימים לפני
  • And this is why I only listen to female rap music there just better

    Donovan DominguezDonovan Dominguez3 ימים לפני
  • If you say Megan only got one flow you a idiot

    Garion BushGarion Bush3 ימים לפני
  • La está gando la Cardi

    Adis MirandaAdis Miranda3 ימים לפני
  • I love the cellulite and dimples in her ass.... all NATURAL ‼️‼️ no fake ass😊

    Tinequal MitchellTinequal Mitchell3 ימים לפני
  • Megan is that little devil on my shoulder.. HMM!!! 👄

    Al EllaAl Ella3 ימים לפני
  • This my shit 🔥🔥

    Tiffany HartTiffany Hart3 ימים לפני
  • This girl is bad with her words

    carla yomelecarla yomele3 ימים לפני
  • IM OFFICIALLY IN LOVE WITH HER AND HER SONGS

    Natasha- vlogzNatasha- vlogz3 ימים לפני
  • I live in Australia Paris to watch this video sometimes and I'm 6 years old

    Rav MukushiRav Mukushi3 ימים לפני
  • I like to Manchester save Captain Hook

    Rav MukushiRav Mukushi3 ימים לפני
  • YEAHHHH MEGANNNN

    Carlisa SmithCarlisa Smith3 ימים לפני
  • proud of megan ♥️♥️💯💯💯

    me myself and ime myself and i3 ימים לפני
  • Megan Thee Stallion is definitely the hottest rapper out now!!!!

    Roshelle WilliamsRoshelle Williams4 ימים לפני
  • Still fucking with this shiiit

    Maria V Dominguez ClementeMaria V Dominguez Clemente4 ימים לפני
  • Why did I think that this song was the bodi When it said you know a little something dropped I thought it was that but it clearly said in the title caption hook

    Xx_Starlight_forever_xXXx_Starlight_forever_xX4 ימים לפני
  • Hey girls I’m just going through my phone number 7739345054

    Lesia PattersonLesia Patterson4 ימים לפני
  • Yes sis love you your body is my 0

    Elender SheppardElender Sheppard4 ימים לפני
    • Your body is my favorite

      Elender SheppardElender Sheppard4 ימים לפני
  • Do you know you a Megan baby my cousins: YES I KNOW AM A MEGAN BABY

    Roblox lover BellaRoblox lover Bella4 ימים לפני
  • Megan's ass though 😍😍😍😍🔥🔥🔥

    Junior Malven maloJunior Malven malo4 ימים לפני
  • 13373904

    KerKer4 ימים לפני
  • DAMN THIS SHIT GO HARD IF YOU CAN SAY EVERY WORD YOU A BAD BITCH NO CAP

    Latasha JamesLatasha James4 ימים לפני
  • 0:34

    Lathan Long-JonesLathan Long-Jones4 ימים לפני
  • I'm living for her ah ✨

    Irish Nicolle GazzinganIrish Nicolle Gazzingan4 ימים לפני
  • That shit go hard!

    furiousrcjfuriousrcj4 ימים לפני
  • I don't listen to rap music. But I give my respects. Because she was spitting straight fire.

    DasUuuhYepDasUuuhYep4 ימים לפני
  • This is THÉ STALLI we don’t deserve 😫♥️🥰🔥 #sickflow

    Niko PazNiko Paz4 ימים לפני
  • When you're best friend wants your to propose some another girl

    Dyann LoveDyann Love4 ימים לפני
  • Those beats, those thumps... hitt'n I can bump that out of the lex

    Eric HowardEric Howard5 ימים לפני
  • She's a rapper that has a lovely body.

    Eric HowardEric Howard5 ימים לפני
    • @Jeremiah Tisdale 😐its a compliment, chill.

      Iam lightingmcpussybescaredIam lightingmcpussybescared2 ימים לפני
    • Creep

      Jeremiah TisdaleJeremiah Tisdale5 ימים לפני
  • Ahh

    Amanda AberdeenAmanda Aberdeen5 ימים לפני
  • Hot girls summer you mean hot girl winter.... Lol 👇

    Kevin TaylorKevin Taylor5 ימים לפני
  • I am here from SOLITUDE FUEGO DA G Amen from JEHOVAH Amen from SHAWN SMITH Amen

    Giovanni ValmontGiovanni Valmont5 ימים לפני
  • This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you

    tvtime2121tvtime21215 ימים לפני
    • Bless you, stay safe, you well-wishing angel

      RazzyKaulitz91RazzyKaulitz915 ימים לפני
  • I just fuckin love Megan her style her voice her ass everything about megan I love n nicki too it for different reasons. They both hot as fuck n super talented but Nickis a vet she was here first megans the shit tho I love her xxx

    T RT R5 ימים לפני
  • Did anyone notice yella breezy in the video or was i the only one who peeped it

    Moani SparksMoani Sparks6 ימים לפני
  • I will die for you

    Navahij WilliamsNavahij Williams6 ימים לפני
    • @Terrydonso am i

      Iam lightingmcpussybescaredIam lightingmcpussybescared2 ימים לפני
    • Jesus christ ur a Big simp

      TerrydonTerrydon5 ימים לפני
  • Who recognised #BODY at the beginning

    Bl ChannelBl Channel6 ימים לפני
  • Basically all these comments being about bi women

    Lee247Lee2476 ימים לפני
    • yea lol

      RAHEEM ALLENRAHEEM ALLEN2 ימים לפני
  • 😍😍😍

    Immanuel MamoImmanuel Mamo6 ימים לפני
  • Who else though it was going to play body for a sec

    Waniya SlocumWaniya Slocum6 ימים לפני
  • Quem é brasil????? 🔥

    Livia Souza GoulartLivia Souza Goulart6 ימים לפני
  • That’s by far her best video, that attitude tho😍🙏

    sonaro oranossonaro oranos6 ימים לפני
  • Darn

    Yonika AbellardYonika Abellard6 ימים לפני
  • First of all is she bi cause that line when she said messin wit a bi chick just trying shit broooo

    thereal_ yg41thereal_ yg416 ימים לפני
  • Needa have a remix with 2 chainz 🤑🤑

    Eric RameyEric Ramey6 ימים לפני
  • Not me ready to sing Body 0:15

    Rachana SawyersRachana Sawyers6 ימים לפני
  • AYEEEEE

    user anonymoususer anonymous6 ימים לפני
  • i love megan thee stallion shout out to megan im a hot girl dont try it at home pireod im a hot girl also just trying shit

    Alexis MooreAlexis Moore6 ימים לפני
  • Favorite artist

    Tanea LoveTanea Love6 ימים לפני
  • Get your popcorn shit gets REAL !!!!!! Turn volume to 100

    Charley CruzCharley Cruz6 ימים לפני
  • She's givin me queen latifah vibes from set if off 😎

    a.nicole Ca.nicole C6 ימים לפני
  • When you're new principal is your ex boyfriend

    Dyann LoveDyann Love6 ימים לפני
  • its 2021 and keep sayin body ody ody and keep forgeting this was march 10th 2020

    AaliyahAaliyah6 ימים לפני
  • who else is twerking to this with their nonexistent ass in 2021?

    jimin _biasedjimin _biased7 ימים לפני
  • Meg that arse is like WOW!! I can't work my back like that. I'm not hating. You the ish Boo. Do it to the fullest. Looking forward to seeing you in a movie or a cameo on a show. Consider it. Love ya!! Take care and stay safe out there with the freaks and the Rona.

    Allison JacksonAllison Jackson7 ימים לפני
  • GODDAMN she went in on this shit!!

    Bobby CrankBobby Crank7 ימים לפני
  • Play it at 2x the speed

    Leo OelLeo Oel7 ימים לפני
  • Megan is so sexy....... I love sistas! Stop hating on one another. You all fine. Damn!!!

    Lana NoelLana Noel7 ימים לפני
  • She looks like a man....

    Christian WeinbergerChristian Weinberger7 ימים לפני
    • Dude that was really fucking rude

      Jeremiah TisdaleJeremiah Tisdale5 ימים לפני
  • The song bad 👄👄👄👅👅👅👅

    akayla marriott 5akayla marriott 57 ימים לפני
  • This is a TiK ToK

    Jazmyne OvertonJazmyne Overton7 ימים לפני
  • Sexy

    racheal mccauleyracheal mccauley7 ימים לפני
  • I feel powerful listening to her music ngl 😌

    Angie MontgomeryAngie Montgomery7 ימים לפני
    • Same

      Jeremiah TisdaleJeremiah Tisdale5 ימים לפני
  • This song and “Clover Cage - Lost Then Found” are the only two things keeping me sane through these tough times. I just want to send love to everyone and I want everyone to know things will get better...We are in this together...I love you...

    tvtime2121tvtime21217 ימים לפני
  • I'd say: ✨bodyyaryaryaryaryaryarya✨

    Xezl nonXezl non7 ימים לפני
  • My sexuality: hey i'm straight. Megan: no.

    E L Y S S AE L Y S S A8 ימים לפני
  • Can we talk abt why that chick with megan was the only hype man like she was so into it , goAlS

    Ha ha holesHa ha holes8 ימים לפני
ILworld