לבנון 🇱🇧 - תיעוד רחב היקף של האירועים שהובילו למלחמת לבנון | פרק 3 - דם ודובדנים

23 דצמ 2020
56 643 צפיות

כאן 11 | זוכת פרסי הסדרה התיעודית והתחקיר בתחרות פרסי הקולנוע הדוקומנטרי 2020 🏆
לראשונה תיעוד מצמרר, רחב היקף, של האירועים שהובילו למלחמות לבנון. בפרק השלישי: צה"ל מכתר את ביירות ולאחר שלא נותרת להם ברירה, עוזבים לוחמי אש"ף ומנהיגם, יאסר ערפאת, את לבנון. באשיר ג'ומאייל, מנהיג הנוצרים מוכתר כנשיא, אך נרצח מיד לאחר הכתרתו. הנוצרים יוצאים למסע נקמה וטובחים בפלסטינים במחנות סברה ושתילה וישראל מואשמת שלא מנעה את הטבח. כל הפרקים כאן ◄ bit.ly/2LK5sJ7
עוד לבנון באתר כאן ◄ bit.ly/2VKafwJ
לצפייה ב''מלחמה בלי שם'' ◄ bit.ly/2JNozBe
לצפייה ב''ריחן: מוצב המוות" ◄ bit.ly/2SZNra9
יוצרי הסדרה: דוקי דרור, איתי לנדסברג נבו, ריינהרט ביטס
במאי: דוקי דרור
עורך תוכן ראשי: איתי לנדסברג נבו
תחקירנית ראשית: ליאורה עמיר ברמץ
צלם: רון כצנלסון
עורך: גל גופר
מוסיקה מקורית: חיים פרנק אילפמן
מפיקת תוכן: דנה וולף
מפיק שותף: ריינהרט ביטס
מפיקה: ליאת קמאי אשד
• להרשמה לערוץ כאן | ביוטיוב ◄ goo.gl/oZXJlh
• להורדת יישומון כאן ◄ bit.ly/2NLO30g
• מוזמנים לעקוב אחרינו כאן | בטוויטר ◄ twitter.com/kann
• כאן | באינסטגרם ◄ instagram.com/kan_israel/
• כאן | אתר האינטרנט ◄ www.kan.org.il/

תגובות
  • @ענתסרגוסטי פרצופו של הטמטום השמאלני.... יושב רב מרצחים שרוצח ילדים ונשים בכוונה תחילה כחלק מ"מאבקו הצודק" ובגלל שהוא מנשק את בת חברו הוא נראה לה "אנושי"... גם זאב ואריה מנשקים את גוריהם, הם לא הופכים אנושיים. לעומת זאת את בגין ושרון שאולי לא מספיק בצדק גרמו למות אזרחים, אבל לא בכוונה תחילה בודאי, להם קראתם רוצחים.. העיוות המחשבתי הזה וחוסר היכולת להביט למציאות בעיניים, היא תמצית החולי השמאלני פמיניסטי

    liat grinbergliat grinberg2 ימים לפני
  • עלק עראפת אנושי רק מטומטם יחשוב ככה קצת חייך להם אז הוא אנושי שכחתם איזה פגועים הוא עשה לאזרחים חפים מפשע לילדים לנשים

    Elad KonkaElad Konka4 ימים לפני
  • אחחח... אילו רק היו לנו הביצים להפציץ ולהטביע את הספינות הללו איך שעזבו את המים הטריטוריאליים של לבנון מעניין לאן היתה פונה ההיסטוריה. בלתי אפשרי לנחש מה היה קורה עכשיו, אבל בכל זאת היה סיכוי שזה היה מביא לחיסולו של אש"פ כבר אז. אך ישראל יורה לעצמה ברגל פעם אחר פעם בשם ההומניות (גירוש מנהיגות החמאס ללבנון במקום השמדתה הוא עוד דוגמא טובה).

    sshendersshender9 ימים לפני
  • רפול צדק שהשבויים שלנו נכנעו בקלות שמונה לוחמים היו צרכים להלחם באויב לדעתי הם נכנעו בקלות רפול גיבור ישראל

    צעידי דרורצעידי דרור9 ימים לפני
  • ערפאת מפלצת דו רגלית לא רק שמצץ דם לא רק של יהודים הוא גם מצץ את המוחות של מרבית השמואל הישראלי ועד היום לא התאוששו מזה

    Noam SviriNoam Sviri14 ימים לפני
  • כאן 11 BDS על חשבונך

    ניסים מזרחי אדרי בן זכאיניסים מזרחי אדרי בן זכאי15 ימים לפני
  • למה לא מופיע ד"ר אדי כהן יליד לבנון מומחה מס. 1 ללבנון? כנראה לא התאים לאג"נדה של היוצרים.

    Moshe CohenMoshe Cohen15 ימים לפני
  • גועל נפש לומר על הרוצח הגדול שהוא אנושי זה נראה כמו סרט של השמאל

    א בא ב19 ימים לפני
  • תקשיבו העיתונאית השמאלנית שצילמה את ערפאת ודיברה איתו ואמרה שהוא אנושי פחחחחח היא שמאלנית של מרץ מה אתם נותנים לה במה בכללל

    Daniel MichaeliDaniel Michaeli20 ימים לפני
  • עראפת הנבלה הזה איך לא חיסלו אותו על היום הראשון של המלחמה איךךךך

    Daniel MichaeliDaniel Michaeli20 ימים לפני
  • רפאל : לא הבחנו במה שנעשה , זה היה בלילה !!!!

    marwan abumchmarwan abumch20 ימים לפני
  • בסופו של דבר אתה מבין ששרון היה מושחת אז בדיוק כמו בזמן ההתנתקות

    נתנאל ודינה וילינגרנתנאל ודינה וילינגר21 יום לפני
  • השמאל הישראלי מתגלה כאן במלוא עליבותו! ברגע שהשמאל הפסיד במהפך של 1977, השמאל הפך להיות עוין לאינטרסים הבסיסייים ביותר של מדינת ישראל (כמו למשל בטחון אזרחיה בגבול הצפון).

    Y VY V21 יום לפני
  • ערפל כיסה את השכל של השמאלנים שהביאו את ערפאת ימ"ש וצבא הטרור שלו לארץ. איך אפשר להיות כל כך עקום ולא לראות את הדבר הפשוט הזה? היפוך כושי עורו נמר חברברותיו..

    daniel danieldaniel daniel21 יום לפני
  • הסרט מראה את הריפיון של התודעה הישראלית, של החיילים , העורף , התקשורת שלא יודעים מה זה מוסר אמיתי. במלחמה על בטחון ישראל נדרש לעשות כל עבודה שנראת גם מלוכלכת. כן . וכשנדרש להגן על המדינה ולהביא ניצחון נדרש להרוג את חיילי ואזרחי האויב ולא לסכן את חיילנו לשווא. הערבים לו יכלו היו מוחקים את כל המדינה ומרצצים לכולם את הגולגולת ומוציאים את האיברים..נוסח לינץ ברמאללה..

    daniel danieldaniel daniel21 יום לפני
  • 32:49...הקשיבו לזה. 14000 ל ו ח מ י ם שעשו את דרכם לטוניסיה... לוחמים? הם אפילו לא נולדו לרוב בלבנון, כמעט רובם פליטי הספטמבר השחור ב-71', מירדן...מ ח ב ל י ם ורוצחים. רצחו את הירדנים, אחרי זה את הלבנונים ואז את לוחמי צה"ל. אפילו הלבנונים קוראים להם Terrorist militia, falangists, militants...אבל לא לוחמים. סדרה פגז, אבל שימו לב לסמנטיקה שיוצרת מציאות.

    JDAMJDAM21 יום לפני
  • גם אז הייתה קורונה? ראיתי בסוף חיילים עם מסכות!

    שמי חןשמי חן21 יום לפני
  • בדקה 19:09 פרדי מרקורי על מיטת אשפוז ...איך הוא הגיע ללבנון? גיהינום היה שם...התמזל מזלי להעביר שם 3 קווים בין 93' ל-96'... הייתה לחימה אמנם אבל לא כמו אז ב-82'.

    JDAMJDAM21 יום לפני
  • לא משנה מה יגידו הלבנונים מפחדים מאיתנו בזכות המלחמות האלה וזאת ההרתעה שיש לנו מולם גם עכשיו

    Daniel MichaeliDaniel Michaeli22 ימים לפני
  • כמה חולי נפש השמאלניים, לא יאומן, פשוט לא יאומן, הם היו מוכרים את אמא שלהם בשביל חיוך מהיטלר.🤮

    rubi lisofrubi lisof25 ימים לפני
  • פרס פוליצר על התוכנית ופעם ראשונה שראיתי את עראפת ימח שמו בלי כאפייה עם קרחת

    נתנאל בן אבונתנאל בן אבו27 ימים לפני
    • על מה פרס פוליצר, התוכנית מוטת לטובת הפלסטינים ונגד ישראל

      rubi lisofrubi lisof25 ימים לפני
  • אני לא מאמין איך היא אומרת על ערפאת שהוא התגלה בתור משהו אנושי אותו ערפאת ששלח מחבלים לרצוח ילדה בת שש

    N ZN Z27 ימים לפני
    • @שמי חן תראה איך התחיל כל המבצע ואז תאשים את מי שצריך

      אלירן חדדאלירן חדד20 ימים לפני
    • @אלירן חדד ראיתי הכל למה?

      שמי חןשמי חן20 ימים לפני
    • @שמי חן אני מבין שלא ראית את כל החלקים של הסדרה

      אלירן חדדאלירן חדד20 ימים לפני
    • @שמי חן גוליית היה פלישתי לא ערבי פלשתיני וקראו לפלישתים פלישתים מלשון פולשים שבאו בכלל מאירופה לאזור עזה תקרא קצת היסטוריה ותראה שגם ה"פלשתינים" כולם באו ממדינות אחרות כפי שמעידים שמות המשפחה שלהם

      N ZN Z23 ימים לפני
    • @N Z דאוד אל מאלכ!

      שמי חןשמי חן23 ימים לפני
  • אני לא מאמין איך היא אומרת על ערפאת שהוא התגלה בתור משהו אנושי אותו ערפאת ששלח מחבלים לרצוח ילדה בת שש

    N ZN Z27 ימים לפני
    • הם עשו סוג של השוואה בין חיילי צה"ל לבין ערפאת ימ"ש זה שחיילי צה"ל הרגו לא במכוון אזרחים זה קורה לצערנו בכל מלחמה

      N ZN Z7 ימים לפני
    • תאמין תאמין. חיילי צהל היקרים שלנו הרגו שם עשרות אזרחים באופן ישיר (אחד ממפקדי השריון אומר שנהרגו בהפגזות עשרות אם לא מאות אנשים חפי משפע). בני אדם הם אנושיים לא משנה כמה אתה מפחד מהם.

      Yoav ShafranekYoav Shafranek7 ימים לפני
  • בדקה העשרים עראפת מתבכיין שהישראלים עושים פשעים כנגד האוכלוסייה האזרחית...........................................................................

    N ZN Z27 ימים לפני
  • בושה לראות את הפייק תחקירים האלה של אנשים שלא מבינים כלום במזרח התיכון ורק מלכלכים על ישראל בכל מקום שאפשר בושה שתאגיד השידור של מדינת ישראל נותן להם במה פה פשוט בושה

    N ZN Z27 ימים לפני
  • ❤🇮🇱❤

    Viktoriya יעקובViktoriya יעקוב27 ימים לפני
  • הסדרה מוטת לצד השמאלני באופן מודגש ולא נעים... מעדיפים שתתנו את התמונה המלאה של שני הצדדים בצורה אובייקטיבית!

    רחל לוירחל לוי27 ימים לפני
  • כל החיילים שלנו שנילחמו בפלסטינים הם אלופים🇮🇱🇮🇱💪🏻💪🏻

    Daniel MichaeliDaniel Michaeli27 ימים לפני
    • הפלשטינים אלה אנחנו, בני הארץ. "הבלסטינים" שאת מדברת עליהם הם ערבים מהגרים שהיגרו לישראל בשנות ה-20-30 של המאה ה-20 ושנקראים "פלשטינאים" ע"י הפוליטיקאים והתקשורת הטיפשית...

      JDAMJDAM21 יום לפני
  • מה אתם מראים את הסבל של הפלסטינים מעניין לי תביצה

    Daniel MichaeliDaniel Michaeli27 ימים לפני
    • נשמה, תחזור לראות האח הגדול והישרדות. זה לא בשבילך.

      aharon aaharon a22 ימים לפני
  • "העולם הזה" שמאל קיצוני בזוי שהוא למעשה ימין של הצד הטרוריסטי.

    Abbul FilesAbbul Files27 ימים לפני
  • מתי ישודר החלק הרביעי ?

    kobi aflalokobi aflalo28 ימים לפני
  • מרתק, אתם הערוץ הכי איכותי ורציני ביי פאר

    Shany RachamimShany Rachamim29 ימים לפני
  • לדעתי זה היה מוצדק להגיע עד ביירות. אבל מה שלא בסדר, זה שהם שיקרו לציבור על כך. כנ"ל לגבי הלחימה בסורים

    slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • למה לא מדברים על מבצע ערצב 19? נערך בתחילת הלחימה(9 ליוני 1982). הצלחה פנומנלית של חיל האוויר בשיתוק בנ"מ הסורי + הפלה של למעלה מ-80 מטוסים סוריים במספר ימים. דוגמא ומופת למבצע דיכוי הגנה אווירית שנלמד עד היום באקדמיות צבאיות. לגבי לבנון עצמה - הכניסה הייתה סופר מוצדקת. ההישארות - מיותרת. ברגע שעראפת ומחבלי אש"ף סולקו(לדעתי היה צריך לחסל את כולם) צה"ל היה צריך לעזוב ולהניח למגוון העדות והדתות להמשיך לרצוח איש את רעהו. למרבה הצער אריק שרון רקח מהלך משנה מציאות שלא צלח כי באשיר ג'ומייל - שנבחר לנשיא לבנון על כידוני צה"ל - סירב לכרות שלום עם ישראל ובכך בגד בהבטחותיו לשרון.

    רמירמיחודש לפני
    • כי כל האג'נדה של הסדרה עם כמה שהיא מעניינת, היא להציג את הערבים כמסכנים וקורבנות, את ישראל ככובשת חסרת הגיון שפשוט נכנסת ומשתוללת ברחבי לבנון בלי שום תכנון או אסטרטגיה, ואת חיילי צה"ל כחיילים רגישים ורכים שבוכים ונכנסים לפוסט טראומה על כל פעם שהם צריכים לפגוע באיזה מחבל טרוריסט או שצריכים לטהר בניין ממחבלים, מה שגורם לנו להיראות חלשים בעיני אויבנו (איך אפשר לנצח במלחמות עם רמת רגישות כזאת ואובססיביות למוסריות בזמן לחימה?) בקיצור בהרבה סרטים וסדרות על מבצעים של צה"ל, בכל ערוצי התקשורת אלה הנרטיבים שחוזרים על עצמם וחבל

      OriOri25 ימים לפני
    • "למה לא מדברים על מבצע ערצב 19? נערך בתחילת הלחימה(9 ליוני 1982). הצלחה פנומנלית של חיל האוויר בשיתוק בנ"מ הסורי + הפלה של למעלה מ-80 מטוסים סוריים במספר ימים. דוגמא ומופת למבצע דיכוי הגנה אווירית שנלמד עד היום באקדמיות צבאיות" כי עם כמה שהמבצע הזה היה מרשים, הוא לא רלוונטי לתמונה ההיסטורית הגדולה של המלחמה, גורמיה ותוצאותיה מסכים לגמרי עם הפסקה השנייה, חות מ"לדעתי היה צריך לחסל את כולם": לדעתי היה צריך להמשיך להילהחם או עד שהם מנוטרלים, או עד שהם מסכימים להתפרק מנשקם או לעזוב

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • אני אמת שואל בכנות , כי תמיד גדלנו על זה שישראל נלחמת באופן מוסרי וכו , ובסדרה הראו אחד מהכתבים הזרים שאמר שישראל שיחקה ע"פ חוקי "חמה" , והפציצה בניינים שלמים של אזרחים , מה באמת קרה שם ? האם אנחנו באמת כאלה מוסרים , כי באמת בתור נער בן 20 אני כבר לא יודע איפה יש מידע מהימן בנושאים כאלה. תודה רבה😃

    Åmýr ΔşhωäλÅmýr Δşhωäλחודש לפני
    • במלחמה אין מוסריות, חיילים מוסריים נמצאים בבתי קברות. אם במלחמת העולם השנייה בעלות הברית או הצבא האדום היה עסוק ב"מוסריות" במקום בלחימה אז היטלר כבר היה כובש את כל העולם. אתה צודק זה עצוב לראות אזרחים מבוהלים על חייהם ומתחננים לצה"ל שלא ישאיר אותם לבד מול הפלנגות ועצוב לראות ששחטו את הפלסטינים כמו תרנגולות בסברה ושתילה, אבל צריך לזכור שא' זאת מלחמה ובמלחמה החזק והמאיים ביותר הוא זה שמנצח ומשיג ביטחון ושיגשוג וב' - שאם אותם פלסטינים היו כובשים אותנו אתה היית רואה טבח המוני של יהודים שהעולם עוד לא ראה כמותו. אז אין לך מה לרחם עליהם ולהתחיל לשאול את עצמך שאלות מוסריות. פשוט תשמח שזה לא אתה ואלה לא הם שחזקים מאיתנו כי הם היו עושים לנו הרבה יותר גרוע.

      OriOri25 ימים לפני
    • זה בולשיט. אני לא מאמין לו. הם ראיינו כתב אנטי ישראלי, וכל הסדרה נעשתה מנוקדת מבט אנטי ישראלית. בושה שזה ממומן מכספי המיסים הישראליים.

      rubi lisofrubi lisof25 ימים לפני
    • @Åmýr Δşhωäλ כן, אבל אני לא יודע אם הוא דובר אמת

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @slkjvlkfsvnls dfhgdght הוא אמר הפציצו מבנה שלם רק בשביל מחבל אחד

      Åmýr ΔşhωäλÅmýr Δşhωäλחודש לפני
    • אני לא בטוח שלהפציץ מבנים כאלה זה באמת לא מוצדק: אם היו שם לוחמי אויב, אז תלוי לדעתי בעיקרון המידתיות. כמובן שכואב לי על כל אזרח שנהרג, אבל זה בלתי נמנע במלחמה, וזו מלחמה שלא רצינו והתאפקנו שנים מלהיכנס אליה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • אחת המלחמות המוצדקות במדינת ישראל ובין ישראל בכלל

    מורדכי נחמנימורדכי נחמניחודש לפני
    • מסכים

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • שאמא אחת כאן לא תבכה ושם שיבכו על כול אמא כזאת 1000 שלהם....

    מורדכי נחמנימורדכי נחמניחודש לפני
    • אתה יודע שהרבה מהאימהו תהאלה בוכות על חפים מפשע, הרבה מהן גם לא פלסטיניות בכלל.

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • תבדקו איזה פיגועים היו לפני המלחמה בבתי ילדים מגיע להם

    מורדכי נחמנימורדכי נחמניחודש לפני
  • אז שהאמריקאי הזה לא יגיד לנו מה לעשות... לך לכול הרוחות

    מורדכי נחמנימורדכי נחמניחודש לפני
  • יצאו משם רוצחים שרצצו ראש של ילדה בת 6 על סלע

    מורדכי נחמנימורדכי נחמניחודש לפני
  • כצפוי, התוכנית שוברת שמאלה חזק. ישראל מפציצה אזרחים, נשים וילדים, והפלסטינים משגרים רקטות "נגד ישראל". החיילים הישראלים, כמובן מסכנים ומבולבלים כי הגנרלים של הליכוד צמאי דם, כאילו שכחנו לגמריי מה היה בפרק הקודם. תעמולה, כמו שמלמדים בחוגי הקולנוע בישראל ובאירופה

    Shubi DubiShubi Dubiחודש לפני
    • אתה די מגזים, אבל בהחלט יש כאן אנטי מלחמתי לא מוצדק. כאילו לא היינו בסדר בזה שנכנסנו. עם זאת, אני מסכים שזה לא היה בסדר ששיקרו לציבור, לחיילים ולמנהיגות הצבאית

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • איך ענת סרגוסטי מתארת את ערפאת.. פשוט לא ייאמן.. באיזה אנושיות היא מתארת את רוצח הילדים הזה, באיזה געגוע היא מדברת עליו. הלכתי להקיא

    ישראל קליין - Israel Kleinישראל קליין - Israel Kleinחודש לפני
    • הכי מצחיק שהוא אמר להם שם במפורש שהוא רוצה מדינה ערבית ממרוקו עד עדן בתימן (כלומר במילים אחרות השמדת ישראל) ואז כשעברו למהדורה שהם הוציאו אחרי הראיון עם ערפאת, בדקה ה29:10, רשום שם כאילו ערפאת אמר "אנחנו רוצים שלום!" ..לא יאומן כמה מנותקים מהמציאות אפשר להיות

      OriOri25 ימים לפני
  • אורי אבנרי נפטר באוגוסט 2018

    maor malikmaor malikחודש לפני
  • רפול היה צודק-

    Andery SmithAndery Smithחודש לפני
  • סדרה טובה עם חומרים הסטוריים חשובים אבל ניכר במיוחד בפרק הזה שמנסים להוציא את ישראל כצד הרע כאן ואת אש"ף והלבנונים כקורבן, אומנם ישראל טעתה כשנשארה בלבנון יותר ממה שהיתה צריכה, אבל המלחמה היתה מוצדקת, הצפון סבל שנים מקטיושות ופיגועים של המחבלים בחסות לבנון

    Adam HAdam Hחודש לפני
    • מסכים לגמרי, חוץ מהחלק של "בחסות לבנון": דווקא רוב הלבנונים, כולל הממשלה, שנאו את אש"ף למוות. פשוט נכפה עליהם ע"י שאר מדינות ערב לקבל אותם, וצבא לבנון היה חלש מכדי להילחם בהם, שלא לדבר על זה שהוא התפרק כמה שנים לאחר תחילת מלחמת האזרחים

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • תקנו וכיתבו דובדבנים

    שבתי יואל עץ חייםשבתי יואל עץ חייםחודש לפני
  • הראיון של אבנרי עם ערפאת ייזכר לדראון עם ישראל. הניתוק שאפשר לטעות ולהכניס גורמים פלסטינים חמושים ולקוות לשלום וההיבריס פשוט מכעיסים.

    Liron JacobLiron Jacobחודש לפני
  • טוחנים מים

    432daf432dafחודש לפני
    • איך? כבר עשו תיעוד כזה מקיף בעבר? אם כן, אז אני אשמח לראות אותו

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • סברה ושתילה היה מהלך אסטרטגי סורי עם אלי חובייקה לפגוע בישראל ולהאשים אותה בטבח ויש כאלה שעדיין מאמינים שישראל אשמה בזה.

    ShayShayחודש לפני
    • סוריה והפלנגות היו באמת אלה שביצעו את הטבח, אבל לישראל הייתה אחריות לעצור אותו ובעצם בכלל לא לתת לפלנגות להיכנס מלכתחילה. גם בלי אלי חובייקה כנראה היה מתחולל שם טבח

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • יש לה בהחלט אחראיות. הכניסו את הפלנגות לשם כשידעו שייתרחש שם טבח. והטבח התרחש לעיני החיילים הישראלים.

      noy fnoy fחודש לפני
  • Everything Itai Landsberg is working on becoming a great peace of documentary. Well done.

    ShpunderShpunderחודש לפני
    • *piece

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • איזו תמימות של עיתונאים שמאלנים. כלום לא השתנה... שיחקו לידיים של ערפאת ולא מבינים כלום בפוליטיקה, זה עצוב ולא משהו שיש להתגאות בו.

    אריאל כהןאריאל כהןחודש לפני
  • מי בדיוק קבע ששרון הוא "גיבור מלחמת יום הכיפורים"? במלחמה זו האלוף שרון פיקד על אוגדה 143 בסיני. לפי מספר מקורות הוא היה מועמד רציני להדחה מתפקידו. היה מעורב במהלכי סרק בתחילת המלחמה, ובמלחמת גנרלים עם גורודיש ואחרים. היה בין הגורמים לכך שהפיקוד העליון קיבל תמונה שגויה (שלא לומר שקרית) על התמונה המבצעית בגזרה. גיבור ישראל? לא כל כך.

    Yoram KaplanYoram Kaplanחודש לפני
  • עראפת עזב את ביירות כי הוא ידע שאם הוא ימשיך להילחם כל הארגון שלו ייכחד ולא כמו שהמחבלים האלה אומרים שכאב להם שלבנונים מתים הרי הם השתמשו באוכלוסיה אזרחית כמגן אנושי

    שלום שורקישלום שורקיחודש לפני
    • @שמי חן איך הגעת למסקנה הזאת?

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdght23 ימים לפני
    • @שמי חן לך יחולה נפש

      שלום שורקישלום שורקי24 ימים לפני
    • ולחשוב שכל מלחמת לבנון פרצה בגלל המרוקאים!

      שמי חןשמי חן24 ימים לפני
    • ברור, אבל מה אתה מצפה, שהם יודו בזה? אנשים רעים לא מודים בזה שהם רעים

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • מלחמת לבנון הראשונה היתה מלחמה נגד אשף וסוריה בגין ידע את זה ולא כמו שמנסים לצייר את זה בכתבה שלא ידעו מה עושים בלבנון

    שלום שורקישלום שורקיחודש לפני
    • עם הנקודה של "לא ידעו מה הם עושים" אני באמת לא מסכים. אבל כן יש נקודה שאני מסכים איתה: שזה לא היה בסדר לשקר לציבור, לחיילי ולהנהגה המדינית. אני חושב שהיה מוצדק להגיע עד ביירות וגם להילחם בסורים. אבל מה שלא בסדר, זה שהם שיקרו לציבור על כך

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • הבמה שאתם נותנים לענת סרגוסטי ולאורי אבנרי, אנשים בזויים, בוגדים ונאלחים, שפועלים להציג חיות דו רגליות כמו ערפאת וחבר מרעיו כאנשים לגיטימיים פשוט מעורר בי חלחלה וקבס. גיס חמישי כמו סרגוסטי ואבנרי מסוכן הרבה יותר לעם ולמדינה מכל מחבל. באשמת אנשים כמוהם יש לצה"ל מעצור מנטלי ומשפטי בנשק.

    skvetnyskvetnyחודש לפני
  • צר לי על השבוי אבל כמו עם גלעד שליט לשחרר אלפים תצורת אחדים לא מתקבל על הדעת

    yosefyosefחודש לפני
    • מסכים לגמרי. אבל מצד השני לומר להם "חבל שלא חזרתם בתוך ארונות" זה פשוט מרושע ומגעיל, כאילו הם אחראיים לעסקה ששחררה אלפי מחבלים

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • ערפאת מחרבן לאבנרי על הפנים והוא ממשיך להעריץ אותו ולמצוץ לו

    avi moyalavi moyalחודש לפני
  • מעניין לראות את שפת גוף של אבנרי הוא לחוץ, כנוע, ונצמד לערפאת כאילו הוא יגן עליו. בעוד ערפאת רגוע, טיפה מתנשא. הוא קוטע את אבנרי ודי מבטל את מה שיש לו לומר. אין בניהם באמת תקשורת אלא מונולוג של ערפאת. אני חושב שערפאת ראה בזה תרגיל פירסום מאשר ראיון אמיתי.

    Itamar ShackedItamar Shackedחודש לפני
    • @rubi lisof בדיוק הוא זילזל בו וראה בו אדיוט שימושי שהוא מנצל למטרותיו..גם בימינו יש אנשי שמאל כאלה רק מה שהם לא מבינים שגם הערבים רואים אותם ככאלה שבוגדים ומוכרים את עמם, הם מזלזלים בהם, ואין להם שום סימפטיה כלפיהם מלבד מה שהם רוצים להשיג מהם חבל שאותם פעילי שלום לא מבינים שהם בסה"כ אדיוטים שימושיים המשמשים ככלי בידי המחבלים.

      OriOri25 ימים לפני
    • ברור. עראפת ראה בהם מטומטמים, אידיוטים שימושיים, לא פחות

      rubi lisofrubi lisof25 ימים לפני
    • @Abbul Files לא הבנת אותי. כשאמרתי "חיבה לתקשורת" הכוונה הייתה חיבה כמו שיש למפורסמים, אנשים שפשוט נהנים מתשומת הלב ברמה האישית, ולא כי זה עוזר למטרות שלהם

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdght26 ימים לפני
    • @slkjvlkfsvnls dfhgdght לטרוריסט באשר הוא טרוריסט לא אכפת מחיי אדם ומאוד אכפת מהתקשורת. יש סיבה למה קוראים להם "טרוריסטים" ולא "מרצחים סדרתיים". כל הרעיון של "טרוריזם" הוא בעצם "הפחדה מסיבית". אין דבר מפחיד יותר מרצח מסיבי ולכן הם עושים זאת. לא בשל "תאוות דם" (זו יכולה להיות סיבה נוספת אך לא עיקרית) או משהו בסגנון, בשביל להפחיד - להשליט טרור. זו בדיוק ההגדרה של טרוריזם, מי שאינו מתאים לפרופיל הנ"ל פשוט אינו "טרוריסט" בהגדרתו. שימוש ציני בחיי אדם (גם אם הם כביכול הצד של הטרוריסט) מבחינתו זה נהדר - זה מפחיד הרבה יותר! הסיבה לחיבה עצומה לתקשורת - ככל שתהייה תפוצה רחבה יותר יפחדו יותר והמטרה (השלטת טרור) תושג ביתר קלות. הייחודיות של ערפאת היא בהצלחתו להפנט את השמאל העולמי, לא בשימוש ציני בחיי אדם או בחיבתו לתקשורת, שזה מאפיין את כל הטרוריסטים.

      Abbul FilesAbbul Files27 ימים לפני
    • @Abbul Files אולי, אבל אני מתכוון ברמה גבוהה מהרגיל, ולא רק בשל היותו טרוריסט אם יורשה לי לדבר בהגזמה, אז הייתי אומר שהוא היה מוכר את כל העם שלו בשביל עוד דקה אחת בטלויזיה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdght27 ימים לפני
  • :)

    Tomer Ben DavidTomer Ben Davidחודש לפני
  • למה העיתונאים לא משדרים את הסבל של היהודים שחיים בגבול הצפון ממטחי הקטיושות, הרצח בישובי הגדר ונהריה ?

    תעשה עוד יצירה אחתתעשה עוד יצירה אחתחודש לפני
    • זה היה בפרקים הקודמים, הפרקים האלה עוסקים בתקופה אחרת

      nirhpnirhp29 ימים לפני
    • @תעשה עוד יצירה אחת אני לא חושבת שהיא תומכת בערפאת. אני חושב שזו פשוט הייתה תגובה על המצב האבסורדי. עם זאת, היא באמת מדברת על המלחמה הזאת כאילו היא לא הייתה מוצדקת, וכאילו שערפאת הוא איכשהו בן אדם טוב. וזה באמת מחליא

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @תעשה עוד יצירה אחת בול!

      ישראל קליין - Israel Kleinישראל קליין - Israel Kleinחודש לפני
    • למה העיתונאית ענת סרגוסטי מתפלאת כשמערב ביירות של המחבלים הפלסטינאים מופגזת ומזרח העיר של הנוצרים חוגגת ? אולי בגלל שהיא תומכת בטרור הפלסטינאי ובארכימחבל יאסר ערפאת ?

      תעשה עוד יצירה אחתתעשה עוד יצירה אחתחודש לפני
  • המנהגים בישראל משנת 1968 עד 1990 לא היו חכמים יותר מידי (שלא לדבר משנת 90 עד עכשיו )

    amir bar haimamir bar haimחודש לפני
    • "ברור הרי רק השמלאנים היו חכמים גדולים כי גולדה מאיר ולוי אשכול היו ממש הצלחה" (המרכאות זה בשביל הציניות)

      yosefyosefחודש לפני
    • "ברור הרי רק השמלאנים היו חכמים גדולים כי גולדה מאיר ולוי אשכול היו ממש הצלחה" (המרכאות זה בשביל הציניות)

      yosefyosefחודש לפני
  • הנקודה הכי חשובה בפרק היא ההתערבות הסורית בלבנון , רצח הנשיא באשיר על ידם, הטבח בסברה ושתילה והפלת האחריות על הישראלים, שברוב טיפשותם ויסורי מצפונם נפלו למלכודת, וכך גם כל יפי הנפש שלנו, האחריות היא על הפאלנגות ועל הסורים.

    Bee A ManBee A Manחודש לפני
    • ככה זה מלחמות, בגלל זה צריך צריך לעבוד עם הראש ולא עם הרגליים

      nirhpnirhp29 ימים לפני
    • בדיוק! עריכה: טוב בעצם בערך: הסורים והפלנגות הם אלה שביצעו את הטבח, אבל היינו צריכים לעצור את הטבח הזה, ובעצם בכלל לא היינו צריכים לתת לפלנגות להיכנס לשם מלכתחילה. אני חושב שהיה מתחולל שם טבח גם בלי אלי חובייקה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • כשצפיתי בזה בטלוויזיה השיר סיום היה שיר אחר זה היה Sunday bloody Sunday של U2

    maor malikmaor malikחודש לפני
    • אולי לא יכלו להעלות את השיר הזה ליוטיוב בגלל זכויות יוצרים אז החליפו

      Shubi DubiShubi Dubiחודש לפני
  • מאז ולעולם אויבינו לא ירפו . במלחמה אין מנצחים.. תקופה מורכבת וכולנו חכמים של הבדיעבד

    בר מאיהבר מאיהחודש לפני
  • 25:23 ♥️♥️♥️😶

    Baruch LoveBaruch Loveחודש לפני
  • מאז מלחמת כיפור 1973 נוצרה דמורליזציה בישראל והעם החל ליפול ולהתדרדר להפסדים!

    IDAN B.YIDAN B.Yחודש לפני
  • 06:16 זה מה שהרוסים עשו בצ'צ'ניה, הרגו והרחיקו את ארגוני הטרור, ונתנו את השליטה במדינה לחמולה פרו רוסית "הקדירובים", לצ'צ'נים יש סוג של חייל רגליים משלהם וכוחות מיוחדים מיומנים בטירוף ברמות הכי גבוהות ונחשבים כחלק מהצבא הרוסי, שאתם שומעים על רוסים שנלחמים בסוריה, זה בעצם הצ'צ'נים

    Baruch LoveBaruch Loveחודש לפני
    • @Baruch Love אתה אומר את זה בסרקזם או ברצינות? אני שואל בכנות, לפעמים קשה להבין טון מטקסט בלבד

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @Adam נכון מאוד! זה היה במלחמת צ'צ'ניה הראשונה, והוא התהפך במלחמה השניה ותראה באיזה שלום ואחווה הם חיים היום, אין מקום יותר בטוח בפדרציה הרוסית ליהודים כמו בצ'צ'ניה

      Baruch LoveBaruch Loveחודש לפני
    • אחמט קדירוב קרא לג'יהאד ואחרי זה התהפך

      AdamAdamחודש לפני
  • אם זה נכון ששרון הטעה את הממשלה בנוגע לכוונותו להיכנס מערב ל40 הקילומטרים הרי שהוא פושע מלחמה שיש לו כמויות אדירות של דם יהודי על הידיים ובאחריותו כל התוצאות של המלחה כולל האינתיפדה שבא אחר כך.

    חימשליחימשליחודש לפני
    • אני מסכים שזה היה ממש לא בסדר ששרון שיקר, אבל כל שאר מה שאמרת עליו זו הגזמה פראית: לדעתי היה מוצדק להיכנס לביירות, להילחם בסורים, ולנקות את כל לבנון מאש"ף: כבר ניסינו במבצע ליטני רק להרחיק אותם מהגבול, והם חזרו זמן קצר אחר כך. ומה הקשר לאינתיפאדה?

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • הוא קיבל את שלו בסוף ימי אחרי שב2005 מכר את גוש קטיף לפלסטינאים

      IDAN B.YIDAN B.Yחודש לפני
  • מתי יעלה הפרק הרביעי ?

    אריה ירושלמיאריה ירושלמיחודש לפני
  • האישה הזאת ענת סרגוסטי חוץ מכך שעברה על החוק של המדינה -איסור להיפגש עם הטרוריסטים של הארגון הרצחני והמתועב אש"ף..אלא גם כאשר אתה מסתכל עליה אתה חושב כמה טימטום ואנטפנטיליות יוצא ממנה .. החיה הדו רגלית ערפאת המרצח השפל ידיו דמים מלאו תרתי משמע ..חייך אליה.. אויייי כמה מרגש ..אם המרצח השפל מחייך אז לפי התפיסה האנטפנטילית של גברת סרגוסטי הוא נחמד ואפשר לעשות איתו שלום..כאן אפשר להזכיר שגם היטלר ימ"ש יצטלם עם ילדים ועם כלבים וליטף אותם ..אז מה????!!!!!זה הפך אותו לטוב ואנושי????!!!!!!! כמה טימטום!!!!! ערפאת ימ"ש נולד מחבל ויתפגר בתור מחבל מספר 1 בעולם!!!! אנשים כמו אבנרי התמים שלא נאמר אידיוט חסר תקנה וסרגוסטי.. אם לא עזר להם להבין מי זה ערפאת- המרצח השפל והשקרן הפתולוגי..אחרי ירדן ואחרי לבנון ואחרי שממשלת השמאל הביאה את החלאה ועוד הרבה מחבלים אל פאתי ירושלים דבר שגרם למרחץ הדמים המזעזע שהביא לרציחתם של קרוב ל2000 אנשים..אחרי כל זה עדיין לא הבינה עם מי יש לנו עסק.. אז היא כנראה לעולם לא תבין..

    דוד לב - David Levדוד לב - David Levחודש לפני
  • שאפו לערוץ כאן על הסדרה הזו. סדרה מזעזעת רגשית אבל פנטסטית בתוכן, בהצגה ובעריכה. סדרה ברמה גבוהה. וכל הכבוד על הניסיון (הלא מוצלח במיוחד) לייצג את הדברים על הצד האובייקטיבי ביותר.

    Moussa HijaziMoussa Hijaziחודש לפני
    • יש נטייה להציג את החייל הישראלי כבכיין שאחרי שעתיים במלחמה כבר נכנס לפוסט טראומה ומתחיל לבכות על מה שצה"ל מעולל ל"ערבים המסכנים". במקום להציג את סיפורי הגבורה וההצלחות שלנו ואת הצד החזק של החיילים והמפקדים בשטח. לצערי זה נכון גם לשאר ערוצי התקשורת. מספיק להציג את צה"ל כחלש ומסכן עם חיילים שפורצים בבכי אחרי יום וחצי של לחימה, זה לא תורם למורל הלאומי, תפסיקו כבר להיות כל כך מוטים נגד צה"ל ועם ישראל.

      OriOri25 ימים לפני
    • אני לא חושב שזה "הצד האובייקטיבי ביותר"; יש כאן טון ברור נגד המלחמה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • תוסיפו כתוביות באנגלית בבקשה!!! זה חייב להגיע לשאר העולם, שידעו את הסיפור האמיתי ולא רק יאשימו את ישראל בפשעי מלחמה שלא היו! שיבינו למה המלחמה הזאת הייתה נחוצה(במידה מסוימת)....

    Amir Ashuri BitonAmir Ashuri Bitonחודש לפני
    • דווקא הסדרה מוטת נגד ישראל אם לא שמת לב

      rubi lisofrubi lisof25 ימים לפני
  • All of this because of a piece of land. Humans - most dangerous animal!

    Sounds BetterSounds Betterחודש לפני
    • ממש לא, זה בגלל הצמא של ערפאת לכוח ושליטה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • כאילו לא ראה דקה אחת מהסרטים והחליט להגיב בכל זאת

      Shubi DubiShubi Dubiחודש לפני
  • עד עכשיו הייתה סדרה מצוינת. הפרק הזה הוא כולו האשמת הקורבן (ישראל) ונדמה כאילו ערפאת כתב את סדר העריכה.

    TheKoderiusTheKoderiusחודש לפני
    • לא יודע אם נכון לקרוא לזה האשמת ישראל, אבל כן יש כאן ביקורת לא מוצדקת על הרחבת הלחימה וטון ברור נגד הכניסה ללבנון. לדעתי זה היה מוצדק להגיע עד ביירות וגם להילחם בסורים. אבל מה שלא בסדר, זה שהם שיקרו לציבור על כך.

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • Arafat Benzona

    SergenitySergenityחודש לפני
    • @ניסים מזרחי אדרי בן זכאי צודק ואני יקרא כי עוד ידע כללי לא יזיק

      רוני סוקולרוני סוקול14 ימים לפני
    • @רוני סוקול תקרא על דיכוי הטרור בעזה בתחילת שנות ה70, עצם השליטה על עזה לא הייתה טעות, הטעות הייתה שינוי המדיניות, ואי נקיטת עמדה, וכמובן הטעות הגדולה ביותר, אוסלו.

      ניסים מזרחי אדרי בן זכאיניסים מזרחי אדרי בן זכאי14 ימים לפני
    • @ניסים מזרחי אדרי בן זכאי כן היא כבשה אנחנו החזרנו זאת הכוונה (זאת הטעות הכי גדולה בתולדות ישראל העם הפלסטיני קוץ בתחת לא רק בשבילנו הם הציקו גם לירדן מצרים ולבנון)

      רוני סוקולרוני סוקול14 ימים לפני
    • @רוני סוקול מבחינת החוק הבילאומי מצרים היא זו שכבשה את השטח, אנחנו ביטלנו את הכיבוש.

      ניסים מזרחי אדרי בן זכאיניסים מזרחי אדרי בן זכאי14 ימים לפני
    • @ניסים מזרחי אדרי בן זכאי היא כן, במלחמת ששת הימים. זה היה שטח בשליטה מצרית

      רוני סוקולרוני סוקול14 ימים לפני
  • שאפו לכאן 11.

    ElizElizחודש לפני
    • אליז יאח

      IDAN B.YIDAN B.Yחודש לפני
    • שאפו

      בורקס החתיך השרמנטי הסוסבורקס החתיך השרמנטי הסוסחודש לפני
  • כל הכבוד כאן ❤❤❤

    samih fcsamih fcחודש לפני
  • 28:34 אבנרי בא להתחנף לערפאת ולדבר על איזהו שלום וערפאת באותו מפגש לעיני המצלמות מדבר על השמדת ישראל והקמת מדינה ערבית אחת (לא לאומיות פלסטינית עצמאית אלא רק כחלק מן הערביות) בכל המזה"ת

    yaargilbowyaargilbowחודש לפני
    • זה ערפאת בשבילך. ואגב, זו שאיפה שחלקו הרבה מנהיגים ערביים חילוניים בזמנו

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • אתם לא יכולים להתאפק לא לדחוף קצת תעמולת שמאל פרו פלסטינית, אה? חבל, כי חוץ מזה הסדרה עשויה ממש טוב. מעבר לזה שתי הערות: א. בין התחינות החוזרות ונשנות של המחבל הקשיש ל"שלום" (קרי לתת להם זכות שיבה ולחסל את המדינה היהודית) והסיפור של לבנון בשנים ההם אין ממש קשר, זה היה גם בפרק הקודם וזה היה צריך לרדת בעריכה גם אם היוצרים ממש מזדהים עם המסר. ב. די מצחיק לראות איך הקלישאות של השמאל כמו אבנרי ושות' התאהבו בעראפת בגלל שהוא היה נחמד אליהם ונישק ילדים... בדיוק אותו סוג אנשים, מאותו חתך סוציולוגי ומאפיינים תרבותיים של פונדק וביילין שהפלסטינים הערימו עליהם באוסלו. לא דוברים את השפה הערבית, לא מבינים את המנטליות הערבית, וברגע שמראים להם קצת אנושיות זה מספיק להם בשביל להתאהב ב"פרא האציל" כנראה ולהזדהות עם האויב הפלסטיני. תכלס? מביך.. אבל מסביר המון על כל הטעויות שעשינו שוב ושוב לאורך הסכסוך הזה.

    TiclsTiclsחודש לפני
    • @Ayal Pollak הבעיה היא שהם כן הבינו את המנטליות הישראלית.

      Abbul FilesAbbul Files27 ימים לפני
    • @432daf "אתה רואה באולפנים".. טוב שכנעת אותי, מדובר בטיעון מנומק שהפך את כל תפיסת עולמי. התקשורת מאוזנת. היא מסקרת את ההפגנות בבלפור כמו שסיקרה את ההפגנות בהתנתקות. היא חוגגת את הסכמי השלום של נתניהו כמו שהיא חגגה את אוסלו. היא תמיד מארגנת פאנלים מאוזנים בלי עלי תאנה. היא מתייחסת בהגינות למתנחלים, לחרדים, למזרחים ליכודניקים, לכל מי שלא שייך להגמוניה, אין שום הטייה. לא הוכח שוב ושוב ושוב שהם מקדמים רק את אנשי שלומם, גם בערוץ הציבורי אותו כולנו ממנים. הם לא שמים אלף זרקורים על כל התבטאות אומללה של ח"כ ימני אבל מעלימים לחלוטין התפרצות אלימה של ח"כ שמאלני כלפי הקולגות שלהם בתקשורת (כנראה בגלל שהם היו חרדים). אתה צודק לחלוטין, הם ישרים ומאוזנים. כולם. אין הר של ראיות שמוכיח שמדובר בערוצי תעמולה, גם לפי הודאתם של אנשי התקשורת השמאלנית עצמם.. אבל כתבת שאתה לא מחבק עצים והליכוד שמאלני, נו אז אתה בטח יודע על מה אתה מדבר.

      TiclsTiclsחודש לפני
    • *עימאד שאקור:"אתם רוצים להיות ספארטה"33:30 חחח שיגיד את זה לעזתים

      432daf432dafחודש לפני
    • @Ticls אני לא מחבק עצים...אתה רואה בתוכניות האולפנים שלא עושים הנחות למרואיינים ,לטוב ולמוטב הליכוד במעשים זה שמאל...אין לך היום שמאל מפי לא עוברת אחסימה בלי קשר גם מפדל כבר איננה .עימאד שאקור לא יודע אם הוא חי :33:30"אתם רוצים להיות ספארטה.שיגיד את זה לצד השני למי שמשגר לפה קאסאמים וכולי וכולי

      432daf432dafחודש לפני
    • @432daf אבל אני לא טענתי שבגלל המפגש של אבנרי עם עראפת הסרט לא "אובייקטיבי". אין קשר בין הדברים, סתם כתבתי על זה הערה. ומי שטוען שלרוב התקשורת הישראלית אין נטייה לשמאל הוא או שקרן, או לא מודע, או רפה שכל. נקודה. לא רק שיש נטייה, מדובר בתקשורת מגוייסת, מהנדסת תודעה, שבמקום לתווך את המציאות לציבור מנסה לעצב אותה לפי האג'נדות שלהם. אם הנושא באמת מעניין אותך, אני ממליץ על הספר של חנן עמיאור בנושא, אולי זה יפתח לך קצת את העיניים. מה שכן המצב היום פחות גרוע מלפני 20 שנה למשל, ויש גם רשתות חברתיות, אז אנחנו לא חיים לגמרי במדינה בולשביקית.

      TiclsTiclsחודש לפני
  • ישראל לעולם לא יכולה להימדד בהצלחה או בכישלון כל עוד היא נלחמת מול ארגוני טרור שמשתמשים באזרחים בתור מגן אנושי מול צבא אמיתי ישראל תימדד בהצלחה או בכישלון.

    Nir BaruchNir Baruchחודש לפני
    • אני לא מסכים. לדעתי הייתה הצלחה מול אש"ף, אבל כישלון מול חיזבאללה

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • איזה יופי הסורים שלחו את אלי חוביקה לרצוח את הפלסטינים ואת מי מאשמים את ישראל נחמד הוא היה סוכן סורי

    רבקה כהןרבקה כהןחודש לפני
    • האמת על חובייקה התגלתה רק שנים רבות לאחר מכן. בכל מקרה: סוריה והפלנגות היו אלה שביצעו את הטבח, אבל לישראל הייתה אחריות לעצור אותו ובעצם בכלל לא לתת לפלנגות להיכנס מלכתחילה. גם בלי אלי חובייקה כנראה היה מתחולל שם טבח

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
  • לא מבין למה נשארנו 18 שנה אחרי ניצחון מוחץ.. מה שבעצם הוביל להפסד דה פאקטו

    bibi2900bibi2900חודש לפני
    • גם אני לא מבין למה נשארנו, אני חושב שהרעיון היה לבסס עוד פעם שליטה נוצרית בלבנון, אבל זה לא התקדם לשום מקום. מה שאני גם לא מבין זה למה אחרי שחיזבאללה כבר נגלה, לא תקפו כמו שתקפו את אש"ף, ובמקום זה התצברו ונתנו להם לשחוק אותנו לאט

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @בועז קשת כלום? הפגזות ופיגועים במשך 12 שנה זה כלום?

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • איזה ניצחון מוחץ? מתו שם כל שבוע חיילים על כלום

      בועז קשתבועז קשתחודש לפני
  • ישראל היא מדינה לטווח ארוך לכן לא מודדים הפסד או ניצחון אנחנו פה זה אומר שניצחנו. כל עוד שישראל קיימת היא ניצחה. זה המהות האמיתית.

    בי דובי דוחודש לפני
    • @Abbul Files אני לא חושב שהאזרח הרגיל בכלל מוטרד ממלחמות.האזרח מוטרד מבעיות פרנסה וכדומה.כל אזרח עסוק בענייניו האישיים ואף אחד שאני מכיר לא עסוק בלבנון או איראן.זה עניין של העוסקים בדבר בלבד.

      בי דובי דו26 ימים לפני
    • @בי דו אדרבא, בישראל של אחרי מלחמת יום-הכיפורים יש דוקא נטייה להיתפס לדאגה מופרזת.

      Abbul FilesAbbul Files27 ימים לפני
    • @Abbul Files לא נבעת.רק לא ניתן להתעלם. לצערי בישראל שאננים לפעמים.

      בי דובי דו27 ימים לפני
    • @בי דו זה לא איום קיומי. אל תיבעת מהאויב.

      Abbul FilesAbbul Files27 ימים לפני
    • @Abbul Files מספיק שיעופו טילים קונווציונלים מכל מיני כיוונים על ישראל כבר המצב יהיה קשה מאוד. אל תמעיט באוייב.

      בי דובי דו27 ימים לפני
  • גם במלחמה הזאת למרות שנצחנו לא ידענו למנף ניצחון ובעצם הפסדנו ❕

    ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםחודש לפני
    • @slkjvlkfsvnls dfhgdght 🤣🤣

      ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםחודש לפני
    • @ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולם איזה קטע, גם אני מכשף!

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולם נקודה טובה חחחח

      slkjvlkfsvnls dfhgdghtslkjvlkfsvnls dfhgdghtחודש לפני
    • @DANI DIN אל תאמין לו אני מכשף ❕

      ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםחודש לפני
    • @slkjvlkfsvnls dfhgdght בשני המקרים נדפקנו חחח

      ארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםארץ ישראל מאז ,מתמיד ולעולםחודש לפני
  • חיכיתי לזה

    להב אלישעלהב אלישעחודש לפני
ILworld